Rijbewijs A (25kW) moto afstellen

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Plaats reactie
Benny Stinkens
Administrator

Bericht door Benny Stinkens »

Want waarom zou ik beginnen rondvragen als ik er toch niet met mag rijden
Omdat als je hem koopt met het gedacht dat het wel vlotjes zal verlopen met het vermogen aan te passen je wel eens dik teleurgesteld kan geraken als daarna blijkt dat het zeer moeilijk of zelfs niet gaat. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Stefan Peeters
Administrator

Re: Rijbewijs A (25kW) moto afstellen

Bericht door Stefan Peeters »

Anonymous schreef:De R6 is mij gezegd, vrij goed om te leren rijden, en als die afgesteld staat, zou het in principe nog makkelijker moeten gaan en veiliger.
Probeer er eens ergens een vast te krijgen en ga dan de verplichte nummertjes van het praktisch examen A eens uitvoeren.
Laat me achteraf eens weten of je zelf dan ook zegt dat de R6 vrij goed is om te leren rijden :wink:
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Gast

Bericht door Gast »

Benny Stinkens schreef:
Want waarom zou ik beginnen rondvragen als ik er toch niet met mag rijden
Omdat als je hem koopt met het gedacht dat het wel vlotjes zal verlopen met het vermogen aan te passen je wel eens dik teleurgesteld kan geraken als daarna blijkt dat het zeer moeilijk of zelfs niet gaat. :wink:
Waar een wil is, is een weg ! :P desnoods Duitsland in en terug :P
Maar je hebt wel gelijk, best eens navragen hoe het zit met het terugzetten op originele kracht ... Maar voorlopig zit ik nog niet zover, ik bedoel, ik moet eerst nog toestemming krijgen van de ouders en dergelijke en wat de prijs betreft, denk ik dat het een zeer goede prijs is voor zo'n moto, maar weinig is het wel niet :(
Kan iemand een cijfer plakken hoeveel de gemiddelde prijs is dat men spendeerd aan een 1st moto aankoop?

Die persoon heeft nog altijd niet gereageerd op mijn mailtje i.v.m. die 25kW vermogen

Grtz
Gast

Bericht door Gast »

xantingo schreef:
Anonymous schreef:De R6 is mij gezegd, vrij goed om te leren rijden, en als die afgesteld staat, zou het in principe nog makkelijker moeten gaan en veiliger.
Probeer er eens ergens een vast te krijgen en ga dan de verplichte nummertjes van het praktisch examen A eens uitvoeren.
Laat me achteraf eens weten of je zelf dan ook zegt dat de R6 vrij goed is om te leren rijden :wink:
K, ik begrijp wel wat je bedoeld, maar alle begin is moeilijk.
Het zal wennen zijn en veel oefenen zoals bij alle moto's.
Ik besef ook wel dat er andere moto's veel makkelijker te besturen zijn, maar ik heb nu eenmaal mijn oog laten vallen op de R6 :lol:
En ik zou het niet erg vinden moest ik zelfs een half jaar moeten oefenen!

Ik zou het zelfs leuk vinden :wink:
Grtz
wim.vds

Bericht door wim.vds »

Hallo,
we zijn ondertussen een hele tijd verder.. heb je ondertussen je motor al gekocht?
En zo ja, was hij al 25kW of heb je hem laten afstellen?

Groetjes
Plaats reactie