Zenuwachtig !!

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Confusie

Zenuwachtig !!

Bericht door Confusie »



Heey !!
Ik moet men examens deze donderdag gaan doen voor theorie B,
dus nog zon 3dagen, Ik heb vandaag nog geleerd maar geraak pas aan de 2de onderwerp , kmoet er nog 20 doen !! Geef me tips, zou ik het kunne ? Wil echt zo graag slagen !! Ik zit nu aan het onderwerp van weggebruikers , het is echt moeilijk om te lere welk rijbewijs voor wie is bestemd!! help me aub zit vol met stress !!
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Zenuwachtig !!

Bericht door Inazuma »

Confusie schreef: Ik zit nu aan het onderwerp van weggebruikers , het is echt moeilijk om te lere welk rijbewijs voor wie is bestemd!! help me aub zit vol met stress !!
Je moet op het examen zelf niet weten welk rijbewijs voor wie is.

Dit is vooral bedoeld om te illustreren over welke voertuigen het gaat, en om duidelijk te maken dat je niet elk voertuig met om het even welk rijbewijs mag besturen.

De begrippen MBT en MTM komen nadien nog terug, dat moet je even leren wat ermee bedoeld wordt.


De voorgestelde leermethode is vooral gebaseerd op herhaling.

Je moet niet hoofdstukje per hoofdstukje knal van buiten leren.
Lees aandachtig , los de oefenvragen bij het hoofdstuk op, als je teveel fouten maakt herlees dan de theorie.


Blijf echter niet eindeloos stil staan bij 1 hoofdstuk.
Je hebt er wel veel van nodig om de volgende hoofdstukken te begrijpen, maar er wordt ook veel herhaald nadien - aan de oefenvragen ga je ook merken wat je fout of goed deed.
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Bericht door de rijprof »

Waarom neem je niet wat meer tijd?
Je kunt dan oefenvragen oplossen om jezelf te testen.
Als blijkt dat je weinig fouten maakt, ga dan gerust naar het examen en
hoef je niet te stressen.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie