Hallo makers van deze site!
Sinds vorige week ben ik rustig aan de theorie aan het leren via deze site. Je merkt echt naarmate je de theorie meer doorneemt enz. en de oefenvragen oplost dat je het steeds beter kunt en het een soort automatisme word (gemerkt dat ik sinds deze week op zowat alles let, anders ook al hoor maar toch wat anders).
Nu heb ik even een klein vraagje; als je de oefenvragen allemaal, elke reeks goed kan oplossen (maximum 2 foutjes heb ik meestal en dit in de reeks van parkeren of van de voorrang), is dit dan een teken dat ik het echt begrijp of komt dit doordat je de oefenvragen ook op de duur wel kent? Ik zou graag donderdag en vrijdag proefexamens doen en wil zeker zijn dat ik ook daar klaar voor ben...en volgende week dinsdag wil ik het examen gaan doen.
PS: Je moet wel weten dat ik al 22 ben en eigenlijk zolang mogelijk het leren rijden wilde uitstellen omdat ik erg veel schrik heb voor de praktijk!!!Maar na aansporen van mijn lief zet ik nu toch de stap (een grote stap voor mij)
oefenvragen
-
GRO
- Administrator
Zoals je zegt maak je de oefenvragen van een hoofdstuk, nadat je dat hoofdstuk hebt doorgenomen.
Als je bepaalde oefenvragen foutief beantwoordt, dan is het belangrijk dat je weet waarom je antwoord foutief was.
De proefexamens hebben andere vragen en andere afbeeldingen.
Er is bij veel vragen ook nog een verschil tussen de proefexamens reeks per reeks en ad randum.
Succes.
Als je bepaalde oefenvragen foutief beantwoordt, dan is het belangrijk dat je weet waarom je antwoord foutief was.
De proefexamens hebben andere vragen en andere afbeeldingen.
Er is bij veel vragen ook nog een verschil tussen de proefexamens reeks per reeks en ad randum.
Succes.