Hallo,
Als ik mijn theorie voor het rijbewijs A afgelegd heb en hiervoor geslaagd ben, kan ik dan op een of andere manier een praktijkopleiding volgen én mijn examen afleggen met een moto van bv. een rijschool?
Ik ben namelijk niet van plan vóór mijn 21ste een moto te kopen, maar zou wel al graag mijn rijbewijs A halen.
Pieter
rijopleiding A zonder eigen motor
-
Je hebt het papiertje dan wel en kan nadien op een "zware" motor rijden, maar verder is dit eerlijk gezegd nogal zinloos.
Je volgt een rijopleiding - gevolgd door het rijexamen - maar in plaats van die opleiding zelf stelselmatig verder aan te vullen met de absoluut broodnodige rij-ervaring in de praktijk, laat je het motorrijden een paar jaar voor wat het is.
Het resultaat is dan dat je na die paar jaar wel het papiertje hebt, maar nog slechts een flauwe notie van de rijtechnieken die je ooit aangeleerd werden.
En dan ga je de baan op ...Niet gezond.
Je volgt een rijopleiding - gevolgd door het rijexamen - maar in plaats van die opleiding zelf stelselmatig verder aan te vullen met de absoluut broodnodige rij-ervaring in de praktijk, laat je het motorrijden een paar jaar voor wat het is.
Het resultaat is dan dat je na die paar jaar wel het papiertje hebt, maar nog slechts een flauwe notie van de rijtechnieken die je ooit aangeleerd werden.
En dan ga je de baan op ...Niet gezond.