Vraag ivm rijbewijs A

Vragen i.v.m. andere rijbewijzen.
Plaats reactie
denbn

Vraag ivm rijbewijs A

Bericht door denbn »

Ik heb reeds mijn Rijbewijs B nu vraag ik mij af aangezien ik met een motor wil rijden 125 cc - 250 cc moet ik mijn theorie herafleggen of mag ik rechtstreeks een voorlopig aanvragen op de gemeente?
Benny Stinkens
Administrator

Bericht door Benny Stinkens »

Je zult opnieuw theorie moeten afleggen.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
bibi585

Bericht door bibi585 »

Is dit niet afhankelijk hoelang het geleden is dat je je vorige theorieexamen afgelegd hebt?
In mijn tijd heb ik maar 1 keer theorie gedaan om 2 verschillende rijbewijzen te halen (B en C(E)) toen was dit minder dan 2 jaar.
Beide heb ik gedaan in 6 maand ongeveer.
denbn

als dat zo is

Bericht door denbn »

Indien het is zoals hier boven vernoemd is het wel interessant want ik heb het nog geen 2 jaar :)
Benny Stinkens
Administrator

Re: als dat zo is

Bericht door Benny Stinkens »

denbn schreef:Indien het is zoals hier boven vernoemd is het wel interessant want ik heb het nog geen 2 jaar :)
Het spijt me maar je zult toch opnieuw je theorie moeten afleggen :cry:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
wobotje

Bericht door wobotje »

Het gaat namelijk om een ander theorie-examen, specifiek voor rijbewijs A.
bibi585

Bericht door bibi585 »

Oja, weet ik nu ook weeral. :lol:
denbn

Oh well

Bericht door denbn »

Alvast bedankt voor het antwoord moetk maar eens tijd maken van mijn werk voor mijn theorie op te gaan :-) alvast bedankt voor het antwoorden op mijn "vragen" als ik er nog heb zal ik niet twijfelen om ze hier te posten ;-)
Plaats reactie