Niet geslaagd, 32/40! 1 puntje tekort!

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Plaats reactie
FCBgamer

Niet geslaagd, 32/40! 1 puntje tekort!

Bericht door FCBgamer »

Ik ben dus niet geslaagd voor A3... morgen opniuew gaan proberen! Ik heb nu dus een code gekocht hier op deze site, maar als ik ze invoeg en krijg ik die oefeningen niet? Wat moet ik doen?

Alvast bedankt!

Mvg,
Laatst gewijzigd door FCBgamer op 09 aug 2007, 12:28, 1 keer totaal gewijzigd.
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

Morgen al opnieuw???
Niet vergeten de theorie te leren hé.

Ik heb even gecontroleerd en alles werkt prima. Er zijn trouwens anderen examens aan het doen.

Je moet de code wel met de cursor ingeven hé.

Stuur anders even een mail naar mij met uw telefoonnummer en de code

in ben nog tot 11 h thuis.
Laatst gewijzigd door GRO op 07 jan 2009, 22:49, 1 keer totaal gewijzigd.
FCBgamer

Bericht door FCBgamer »

eugeen schreef:Morgen al opnieuw???
Niet vergeten de theorie te leren hé.

Ik heb even gecontroleerd en alles werkt prima. Er zijn trouwens anderen examens aan het doen.

Je moet de code wel met de cursor ingeven hé.

Stuur anders even een mail naar mij met uw telefoonnummer en de code

in ben nog tot 11 h thuis.
Bedankt voor de info :wink: ondertussen had ik het ook gevonden dat ik op de knoppen moet drukken en niet op de cijfers van het toetsenbord! Ik hebthuis zon boekje met oefenvragen ( van Flor Koninckx ) daarin staan er 250 vragen en ik weet er 234/250... soms heb ik die andere 16 fout, soms niet! De meeste weet ik dus en normaal moet ik erdoor zijn dus! Op deze site heb ik ook altijd een gemiddelde van 37/40! Maar die vragen die daar gesteld waren, vond ik zeer onduidelijk soms!

Bv. Een auto geeft aan te willen vertrekken ( na geparkeerd te zijn ), heb je voorrang of niet? Je ziet dus ook een foto met een auto die al half klaar staat om te vertrekken, maar de zon schijnt op de auto, dus al de lichten klaren op! Zo kan je dus niet weten of ze gaan ofniet! :cry: en dus bijgevolg of je voorrang hebt of niet!
Benny Stinkens
Administrator

Bericht door Benny Stinkens »

Flor zijn boekske is al geruime tijd vervallen dus daar mee oefenen is niet aan te raden.
Bv. Een auto geeft aan te willen vertrekken ( na geparkeerd te zijn ), heb je voorrang of niet? Je ziet dus ook een foto met een auto die al half klaar staat om te vertrekken, maar de zon schijnt op de auto, dus al de lichten klaren op! Zo kan je dus niet weten of ze gaan ofniet! Crying or Very sad en dus bijgevolg of je voorrang hebt of niet!
Of de "lampkes" nu aan of uit zijn doet er niet toe, iemand die geparkeerd staat en terug wil vertrekken heeft geen voorrang :!:
Ik heb de indruk dat je dus het één en ander nog niet weet.

Als je nog "onduidellijke" vragen weet laat maar iets horen en we zullen ervoor zorgen dat ze voor jou duidelijk worden. :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
FCBgamer

Bericht door FCBgamer »

Het is de nieuwe editie ze... dus zal wel in orde zij nu? Ofniet? Ja die richtingaanwijzers tellen alleen voor bussen zeker? Maarja het zijn zon ondeuidelijke fotos wel!
Scarface

Bericht door Scarface »

FCBgamer schreef:Het is de nieuwe editie ze... dus zal wel in orde zij nu? Ofniet? Ja die richtingaanwijzers tellen alleen voor bussen zeker? Maarja het zijn zon ondeuidelijke fotos wel!
Alleen voor bussen van De Lijn die wegrijden van een halte, dus geen bussen van touroperators ofzo.
En in 2007 alleen al zijn verschillende wijzigingen betreffende het verkeersreglement doorgevoerd, dus ook de recentste uitgave van het boekje zal al niet meer up-to-date zijn.
FCBgamer

Bericht door FCBgamer »

Ja die van de Lijn bedoel ik :wink: wat is er dan zoveel verandert zonder te kijken naar voorrangsregels? De meeste oefeningen zijn het uitleggen van verkeersborden en allerhande...
FCBgamer

Bericht door FCBgamer »

Ik ben de theorie op de site eens aan het overlopen...
Scarface

Bericht door Scarface »

FCBgamer schreef:Ja die van de Lijn bedoel ik :wink: wat is er dan zoveel verandert zonder te kijken naar voorrangsregels? De meeste oefeningen zijn het uitleggen van verkeersborden en allerhande...
De voorrangsregels alleen al maken volgens mij dat een groot deel van het boek niet meer klopt.
Jozef
Medewerker

Bericht door Jozef »

FCBgamer schreef:wat is er dan zoveel verandert zonder te kijken naar voorrangsregels?
Surf eens naar Wegcode. In het midden van de inkompagina vind je daar een zeer handig overzicht van "Laatste wijzigingen" en "Eerdere wijzigingen".
GRO
Administrator

Bericht door GRO »

of kijk even naar onze nieuwebrieven van dit jaar.

NIEUWSBRIEF
Benny Stinkens
Administrator

Bericht door Benny Stinkens »

Scarface schreef: Alleen voor bussen van De Lijn die wegrijden van een halte, dus geen bussen van touroperators ofzo.
En alleen maar binnen een bebouwde kom :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
FCBgamer

Bericht door FCBgamer »

De lijn heeft alleen voorrang in bebouwde kom als hij zijn pinkers aanlegt? En erbuiten heeft hij dus geen voorrang zelfs al gaan zijn pinkers?
wobotje

Bericht door wobotje »

Als een bus van de Lijn binnen de bebouwde kom zijn halte verlaat en dit aangeeft met z'n richtingaanwijzers, heeft hij voorrang.
Buiten de bebouwde kom niet.
FCBgamer

Bericht door FCBgamer »

1. Dus hij heeft dan geen voorrang als hij zijn pinkers niet aanlegt IN de bebouwde kom?

2. Verboden toegang voor bestuurders van rijwielen: Afbeelding geld dit ook voor bromfietsers A?
Plaats reactie