Examen op tijd?

Vraag hier tips en hulp van anderen.
Joke <3

Examen op tijd?

Bericht door Joke <3 »

Heej iedereen :)
Ik vroeg me af of op het theorie examen slechts een bepaalde tijd per vraag krijgt? :shock:
xx
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Topic verplaatst naar "Ik moet mijn examen gaan doen" i.p.v. "Ik heb mijn examen gedaan".

Uiteraard krijg je een tijdslimiet per vraag, maar deze is ruim voldoende. Als je hier de proefexamens oplost, en daar bij voldoende tijd hebt, heb je op het examen ook tijd genoeg, want die tijd is nog iets ruimer dan hier.
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Rafael schreef:...want die tijd is nog iets ruimer dan hier.
In die zin, dat de tijd maar begint te lopen, nadat de vraag is voorgelezen.
Scarface
Berichten: 121
Lid geworden op: 21 jul 2007, 02:45

Bericht door Scarface »

Ik dacht dat je 15 seconden kreeg nadat de vraag was voorgelezen.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Scarface schreef:Ik dacht dat je 15 seconden kreeg nadat de vraag was voorgelezen.
Zeer juist het duurt 15 sec. eer ze gesteld is en dan heb je nog 15 sec bedenktijd wat het totaal dus op 30 sec./vraag brengt.

Niet paniekeren het is voor iemand die zijn leerstof voldoende kent meer dan genoeg, iemand die er niets van kent heeft met 60 sec nog niet genoeg :wink:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
klasina
Berichten: 65
Lid geworden op: 30 mei 2007, 15:17
Locatie: een NLse in Turnhout

Bericht door klasina »

Hoe, de vraag wordt voorgelezen? :lol: Ik heb lang geleden (± 10jr) eens theorie in NL gedaan, en daar ging dat op een computer. Kreeg je foto's van verkeerssituaties en dan 'mag dit wel of niet' zeg maar. Nu heb ik op deze site via de proefvragen dus al begrepen dat het hier anders gaat, maar kan iemand me eens uit de doeken doen hoe dan precies, want aan voorlezen had ik nog nooit gedacht.

Ik kom daar binnen, meld me met m'n papieren en 15 euro...en dan?
Scarface
Berichten: 121
Lid geworden op: 21 jul 2007, 02:45

Bericht door Scarface »

klasina schreef:Hoe, de vraag wordt voorgelezen? :lol: Ik heb lang geleden (± 10jr) eens theorie in NL gedaan, en daar ging dat op een computer. Kreeg je foto's van verkeerssituaties en dan 'mag dit wel of niet' zeg maar. Nu heb ik op deze site via de proefvragen dus al begrepen dat het hier anders gaat, maar kan iemand me eens uit de doeken doen hoe dan precies, want aan voorlezen had ik nog nooit gedacht.

Ik kom daar binnen, meld me met m'n papieren en 15 euro...en dan?
Dan moet je naar de theoriezaal gaan (na eventueel eerst even gewacht te hebben) en krijg je een computer toegewezen. Die legt eerst uit hoe het examen in zijn werk gaat (50 vragen, vraag wordt voorgelezen, 15 seconden bedenktijd na voorlezen, etc.) en geeft je dan een aantal voorbeeldvragen alvorens het echte examen begint.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Ik hoop dat je weet dat deze site bedoeld is voor België.

Ik Nederland wordt nu ook de vraag voorgelezen. In België ook.

Je hebt dus tijdens het GOCA-examen nog iets meer tijd om een vraag te beantwoorden dan hier op onze site.
klasina
Berichten: 65
Lid geworden op: 30 mei 2007, 15:17
Locatie: een NLse in Turnhout

Bericht door klasina »

Oh ok, ik snap het, ik dacht dat het examen geheel mondeling zou gaan ofzo :wink: En jaja, ik ben wel nederlands maar woon sinds 3 jaar in Turnhout, en ga dus m'n examens afleggen in Geel. Bedankt Eugeen, vreesde al voor een mondelinge overhoring, zou ik veel nerveuzer van worden namelijk :lol:
Plaats reactie