sms: respecteer de GOF richtlijnen

Graag uw mening over deze website.
Gast

sms: respecteer de GOF richtlijnen

Bericht door Gast »

Beste webmaster(s),
Het zou zeer fijn zijn mocht u eens de GOF-richtlijnen respecteren ivm de sms-dienst (proefexamens) op deze site. Deze richtlijnen staan oa op http://www.base.be/01/MyDocuments/GOFguidelines_nl.pdf en worden door aanbieders van premium sms diensten (zoals u) verwacht opgevolgd te worden. De prijs van de ontvangen/verzonden sms moet duidelijk vermeld worden, evenals de maximum totaalprijs. Het is mijns inziens ook nogal misleidend om kwistig het woord 'gratis' rond te strooien, en dan op de pagina met sms-instructies niet eens de prijs van een sms erbij te vermelden. (Die vond ik slechts na lang zoeken onder de link 'Lukt het niet?')
Vriendelijke groeten,
E.H.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: sms: respecteer de GOF richtlijnen

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef:De prijs van de ontvangen/verzonden sms moet duidelijk vermeld worden, evenals de maximum totaalprijs. Het is mijns inziens ook nogal misleidend om kwistig het woord 'gratis' rond te strooien, en dan op de pagina met sms-instructies niet eens de prijs van een sms erbij te vermelden. (Die vond ik slechts na lang zoeken onder de link 'Lukt het niet?')
Vriendelijke groeten,
E.H.
Ik ga in de linkerbalk naar "Proefexamens". Daarna klik ik op "Code". Hierna klik ik verder naar "Code". Wat zie ik daar?
CODE
Om je toegangscode te bekomen:
Je hebt een GSM nodig om de code te bekomen (2,5 euro).
Druk hieronder op: "CODE"
De prijs staat daar nochtans per direct vermeldt. Vreemd dat jij deze niet zag staan... Maar je kan best afwachten op Eugeen zijn reactie, het is zijn website ;-)
Gast

Re: sms: respecteer de GOF richtlijnen

Bericht door Gast »

Rafael schreef:
Anonymous schreef:De prijs van de ontvangen/verzonden sms moet duidelijk vermeld worden, evenals de maximum totaalprijs. Het is mijns inziens ook nogal misleidend om kwistig het woord 'gratis' rond te strooien, en dan op de pagina met sms-instructies niet eens de prijs van een sms erbij te vermelden. (Die vond ik slechts na lang zoeken onder de link 'Lukt het niet?')
Vriendelijke groeten,
E.H.
Ik ga in de linkerbalk naar "Proefexamens". Daarna klik ik op "Code". Hierna klik ik verder naar "Code". Wat zie ik daar?
CODE
Om je toegangscode te bekomen:
Je hebt een GSM nodig om de code te bekomen (2,5 euro).
Druk hieronder op: "CODE"
De prijs staat daar nochtans per direct vermeldt. Vreemd dat jij deze niet zag staan... Maar je kan best afwachten op Eugeen zijn reactie, het is zijn website ;-)
Correct! Maar wie via "Examens" > "Code aanvragen" gaat, weet nog steeds van niets... Bovendien staat op die pagina wel het nummer ([...]SMS naar het nummer 3411[...]), maar nergens vermelding van de kost. Die moet er zeker staan op de pagina met de eigenlijke sms-instructie.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Beste,

Dat staat op verschillende plaatsen op de site.

Om te beginnen op de pagina:

"WAT BIEDT DEZE SITE"
Daar staat uitgelegd wat allemaal gratis is en wat iets kost.

Dat staat op de pagina
"CODE"

Dat staat op de pagina
"ALGEMENE VOORWAARDEN"
Punt 2.1
Plaats reactie