2 vragen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Jeffrey

2 vragen

Bericht door Jeffrey »

Beste,

Mijn theoretisch is al een tijd achterwege, ik was in één keer geslaagd. Binnenkort (waarschijnlijk augustus) zal ik mijn praktisch examen afleggen. Ik heb adhv een begeleider (mijn vader) leren rijden en heb mijn eigen wagen. Nu vraag ik mij af ... mijn wagen is een beetje opgezet (maar is wel in orde qua keuring enzo..), maar zullen de examinatoren niet strenger zijn als ze zo'n wagens zien tijdens een examen ???

Daarnaast heb ik ook een probleem met mijn zijspiegels. Vóór het examen zal de examinator vragen om de zetels, en de zijspiegels enzo te ontregelen, maar .. ik kan mijn zijspiegels niet ontregelen. Ik heb lang zelf moeten zoeken hoe ze het best staan voor mij door manueel de spiegels goed te zetten. Kan ik dit dan vragen aan de examinator bijvoorbeeld: Het spijt me, maar ik kan mijn zijspiegels niet ontregelen, ze staan zo goed voor me. Of zal ik ze toch met de hand eens moeten verzetten en dan opnieuw goed zetten ?

Alvast bedankt

Mvg Jeffrey
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Vraag 1.

Als je auto wettelijk in orde is, mag dat geen probleem zijn.

Vraag 2.

Spiegels zou je toch moeten kunnen goedzetten. Stel eens dat iemand anders met de auto rijdt???
Gast

Bericht door Gast »

eugeen schreef:Vraag 1.

Als je auto wettelijk in orde is, mag dat geen probleem zijn.

Vraag 2.

Spiegels zou je toch moeten kunnen goedzetten. Stel eens dat iemand anders met de auto rijdt???
Mijn auto is wettelijk in orde.

Welja .. normaal heb je zo van die 'knopjes' binnen de wagen dat je de spiegels van binnenin kan verzetten, maar deze zijn afgekraakt dus daarom kan ik ze niet verzetten.
Je hebt wel gelijk, 'stel dat iemand anders met je auto rijdt' .. maar het is enkel mijn vader en ik die met de wagen rijdt en wij zitten op dezelfde hoogte. Misschien moet ik best kijken voor andere spiegels hé ...

Toch bedankt!! Mvg
Plaats reactie