Leren rijden met Touring Rijscholen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
JanVH

Leren rijden met Touring Rijscholen

Bericht door JanVH »

Ik heb 2 vraagjes ivm de (touring) rijschool.

De 1ste vraag is eigelijk omtrend de wachttijd als je een rijopleiding aanvraagt. Hoelang is de duur ongeveer als je een opleiding aanvraagt tot je effectief met de opleiding kan beginnen?

De 2de vraag; Ik ga nog naar school, dus het is niet mogelijk om tijdens de week voor 16u te rijden. Ik kan wel in het weekend rijden en in de vakanties.
Kan je doorgeven wanneer je kan rijden, en houden ze daar rekening mee?

Bedankt alvast!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

http://www.soundandvision.be/rijbewijs/ ... cholen.htm

Klik even op de rijschool van de postcode waarle wil gaan.
Daar kan je toch best je vragen stellen
Freddie
Berichten: 200
Lid geworden op: 01 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge

Bericht door Freddie »

1ste vraag: duurde bij mij een dikke 3 weken. is afhankelijk van het moment (vakantieperiode of niet enzo).

2de vraag: ja, ge kunt de uren doorgeven waarop je vrij bent en dan stellen ze een planning samen die daarmee rekening houdt.
De dagen dat ik 's middags geen les had kon ik dan naar de rijles enzo.
KarolienV
Berichten: 15
Lid geworden op: 11 feb 2007, 14:00

Bericht door KarolienV »

Ik ben bij touring rijscholen op linkeroever (2050) meteen de week na mijn aanvraag met de lessen kunnen beginnen, maar dat was wel in februari, ni meteen een superdrukke periode dus...
De uren dat je les hebt spreek je af in overleg met de rijschool, meestal geven ze les tussen 8u en 20u, maar een vriend van mij heeft zelfs al les gehad van 20u tot 22u, ze zijn meestal nogal flexibel!
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Vele rijschoolinstructeurs oefenen die job uit als bijberoep. Ze kunnen dan meestal slechts 's avonds en tijdens het weekend lesgeven.
Plaats reactie