Instructeur

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
krisje

Instructeur

Bericht door krisje »

hallo,

ik ben sind vorige week bezig met mijn praktijklessen in de rijschool, die verlopen helaas niet zo vlot omdat ik een beetje bang ben op de weg. Nu moet ik zeggen dat de schrik al véél beter is, maar mijn rij instructeur geeft mij na iedere les een deuk in mijn zelfvertrouwen. Ik heb nog geen één les gehad waar zei niet tegen mij heeft geroepen, echt waar, is dit nu normaal? Vandaag was ze kwaad geworden omdat ik op de bisschoppenhoflaan moest uitwijken voor een camion, en ik zette mij uit voorzorg in een lagere versnelling. Ze "zei" tegen mij dat ik niet kan redeneren.. Ik kan je zeggen leuk is anders.. 't was waarschijnlijk fout, maar dan hoeft ze toch niet zoiets te roepen? Ik heb echt zin om ermee te stoppen, maar dit heeft al zo veel geld gekost.. Ik weet echt niet wat te doen.. Maken nog mensen deze dingen mee? Een bedroefde leerling... :(
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Beste krisje,

Zoals je haar beschrijft, is die dame volkomen ongeschikt om rijles te geven. Haar gedrag hoef jij absoluut niet te pikken.

Wend je tot de directeur van de rijschool, doe je verhaal, en eis onmiddellijk een andere instructeur. Dat is jouw goed recht, je betaalt er genoeg voor.

Dit komt maar zeer zelden voor, maar helaas zit er in vrijwel elke mand met appels wel een rotte appel. Alleen als leerlingen daarover hun beklag maken bij de rijschooldirecteur, kan die rotte appel uit de mand gepikt worden.

Je zult zien dat je met een echte rijschoolinstructeur onmiddellijk de moed en je zelfvertrouwen zult hervatten. Niet twijfelen dus.

Houd je ons op de hoogte?

Succes met je verdere opleiding! :wink:
Plaats reactie