Nieuwe verkeersborden:

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Nieuwe verkeersborden:

Bericht door GRO »

Afbeelding F8

Tunnel met een lengte van meer dan 500 meter
Op een onderbord wordt de lengte van de tunnel en eventueel de naam van de tunnel aangegeven.

Vanaf 28 augustus 2006

Afbeelding F52a Afbeelding F52b

Aankondiging van nooduitgang in tunnels

Vanaf 28 augustus 2006

Afbeelding F52bisaAfbeelding F52 bisb

Aankondiging van de dichtstbijzinde nooduitgang in tunnels.
Afstand in meter aangeduid

Vanaf 28 augustus 2006

Afbeelding F56

Brandblusapparaat in tunnel

Vanaf 28 augustus 2006

Afbeelding F62

Hulppost met noodtelefoon in tunnel

Vanaf 28 augustus 2006

Afbeelding F98
Vluchthaven in tunnel

Vanaf 28 augustus 2006

Afbeelding F98onder
Een onderbord met deze symbolen duidt aan dat de vluchthaven uitgerust is met een noodtelefoon en brandblusapparaat

Vanaf 28 augustus 2006
Yasmin

Re: Nieuwe verkeersborden:

Bericht door Yasmin »

Hallo
ik heb een vraagje,
is het beter om voor 28 augustus mijn theorie te doen of erna
want er kome niuewe verkeersborden enzo ik vroeg me af of die theorie examen na 28 augustus moeilijker zou zijn, of zijn dit de enige verkeersborden die gaan komen?

En ik heb verschrikkelijk veel stress en vroeg me ook af of we echt alles alles van buite moeten kenne want die thema van rijbewijs en voertuige vind ik echt moeilijk om te leren bv soorten rijbewijzen en hun voorwaarden
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Dit zijn de enige nieuwe.

Maar in de loop van een jaar verandert er wel het een en het ander.
Je moet dus niet wachten tot er nooit meer iets verandert.

Je moet absoluut geen stress hebben als je DE LEERMETHODE van de site volgt. Veel jongeren halen 48 of 49 of 50/50.

Maar je moet leren zoals de methode voorschrijft.

Als je morgen begint, dan kan je binnen een week examen gaan doen zonder problemen.
Aline_27

Re: Nieuwe verkeersborden:

Bericht door Aline_27 »

Yasmin schreef: Hallo
ik heb een vraagje,
is het beter om voor 28 augustus mijn theorie te doen of erna
want er kome niuewe verkeersborden enzo ik vroeg me af of die theorie examen na 28 augustus moeilijker zou zijn, of zijn dit de enige verkeersborden die gaan komen?

En ik heb verschrikkelijk veel stress en vroeg me ook af of we echt alles alles van buite moeten kenne want die thema van rijbewijs en voertuige vind ik echt moeilijk om te leren bv soorten rijbewijzen en hun voorwaarden

Ge moet geen stress hebben, leer alles op uw gemak , doe de oefeningen en dan lukt het wel. Ik ben vandaag geweest en het is me ook gelukt, dus..


veel succes in ieder geval
LP

Bericht door LP »

ik heb op het forum ook al eens gevraagd of we alle rijbewijzen moeten kennen. je moet alleen je eigen rijbewijs kennen maar het is nuttig om te weten wat de andere inhouden, kreeg ik als antwoord. Dus je moet ze niet allemaal leren hoor (een vriendin van mij had me dit verteld daarom dat ik het even navroeg)
Plaats reactie