handrem??

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
prxy

handrem??

Bericht door prxy »

wij hebben zo een espace waarvan de handrem niet in het midden staat. nu was mijn vraag eigenlijk of je daar nu mag leren rijden of niet?

prxy
wobotje
Berichten: 435
Lid geworden op: 27 sep 2006, 00:00
Locatie: Brugge
Contacteer:

Bericht door wobotje »

Als je leert rijden met begeleider, dus het model VRB36M, dan moet het voertuig een handrem hebben die makkelijk bereikbaar is voor de begeleider.

Ik weet niet waar de handrem dan wel staat in die espace, maar als hij niet makkelijk bereikbaar is voor de begeleider, zal je er niet mee mogen leren rijden.
prxy
Berichten: 5
Lid geworden op: 23 feb 2007, 08:42

Bericht door prxy »

das echt wel stom mah kgaan nog is checken want dan moet je eigenlijk een nieuwe auto kopen bij wijze van spreken of alles met de rijschool doen nujah ik ga toch nog wat opzoekwerk verrichten
Gast

Bericht door Gast »

prxy schreef:das echt wel stom mah kgaan nog is checken want dan moet je eigenlijk een nieuwe auto kopen bij wijze van spreken of alles met de rijschool doen nujah ik ga toch nog wat opzoekwerk verrichten
ik vroeg me dat ook af want tegenwoordig zijn heel veel auto's met een electronische handrem of een soort pedaaltje waar de begeleider totaal niet aan kan. En deze auo's zijn er meer er meer dus moet deze regel toch aangepast worden?
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef:ik vroeg me dat ook af want tegenwoordig zijn heel veel auto's met een electronische handrem of een soort pedaaltje waar de begeleider totaal niet aan kan. En deze auo's zijn er meer er meer dus moet deze regel toch aangepast worden?
Neen helaas. Het is sowieso al een risico dat je begeleider nauwelijks kan ingrijpen.
Plaats reactie