angst in het verkeer

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
lindsy23
Berichten: 3
Lid geworden op: 27 nov 2006, 00:00

angst in het verkeer

Bericht door lindsy23 »

hallo

ik heb gisteren voor de eerste keer in een wijk gereden waar er niet zoveel verkeer rijd dan op een gewone weg .nu heb ik namelijk zoveel angst dat ik alles verkeerd doe in de wagen ik kon al tamelijk goed weg met de auto op een parking waar er de zondag geen auto's rijden daar ging alles goed tot ik op de weg rijd ,vanaf dat er een auto achter mij rijd of voor mij kruist begint mijn angst toe te slaan en doe ik alles verkeerd in de wagen maar doen ook wel alles ,ik vergeet in mijn spiegels te kijken het lukt dan niet vb als ik stil sta voor overterijden, om dan ook overtegraken want ik blijf dan gewoon stil staan omdat ik dan ook mijn koppeling verkeerd gebruik en ook omdat ik op de rem moet blijven drukken anders ga ik achteruit .geeft er iemand dit ook al meegemaakt in het verkeer want nu durf ik namelijk niet meer op de weg rijden .en ik kom dan nog ook eens erg nerveus van mijn vriend die van zijn oren begint te maken van mijn angst.
Clio-Tuning
Berichten: 130
Lid geworden op: 27 okt 2005, 00:00

Bericht door Clio-Tuning »

Als je angst hebt in het verkeer, probeer dan eerst wat te oefenen in een heel rustige wijk, de rustige wegjes...

En een begeleider dat begint te roepen tegen je, gewoon u aan kant zetten en zeggen dat hij mag rijden.

Veel moed en succes toegewenst!
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Ik heb je onderwerp verplaatst naar &quotVragen en info i.v.m. praktijk&quot.

Ik vat niet zo heel veel van je tekst, daar je nogal weinig leestekens gebruikt. Als je achteruit bolt, kan je ook je handrem gebruiken, dat maakt het weer simpeler om nadien te vertrekken, want dan zijn je 2 voeten beschikbaar voor de koppeling, en het gas.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

2,4 of 6 uurtjes rijles kosten dan wel geld maar ze zijn het dan ook waard in dit geval.

En een begeleider die van zijn oren maakt zou ik eens aan zijn oren trekken want dit is dus geen goede begeleider.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Ik vermoed dat die begeleider zelf panikeert, en zijn stress overdraagt op Lindsy.
Plaats reactie