regels vanaf 1 december

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Kijk hier eens voor wat je moet kunnen...

Over de wagen, ik denk niet dat ze daar een probleem van maken, hoewel ik wel een kameraad heb, die de folie van de achterste zijruiten heeft kunnen aftrekken, omdat de examinator anders te weinig zicht had. Dus dit gaat er puur van af hangen hoe je examinator reageert, gok ik.
zenuwachtigmeisje

regels vanaf 1 december

Bericht door zenuwachtigmeisje »

Hey! Ik heb een groot vraagteken, ik heb een leervergunning en ryd nu byna een jaar, ik moet 5 december myn praktijk gaan doen met de auto. Maar vanaf december moet alles op de weg, en ik weet niet juist wat verwacht word, ik heb een controles gedaan met de ryschool maar die weten zelfs niets. Ik word er nog zenuwachtiger van dat ik al ben. Ik hoop dat jullie me snel een woordje uitleg kunnen geven, of ik word radicaal gebuist. Dan heb ik nog een vraag, ik ga met een gele seat, beetje verlaagd en achterste zyruiten zyn redelyk donker, hoewel alles is gekeurd, vraag ik me toch af of het iets te maken gaat hebben met myn beoordeling?
Ik hoop echt dat jullie me kunnen helpen,
Groetjes, van een zenuwachtig meisje! xxxx
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Hoelang moet je juist rijden? Ik heb al veel info gevonden over de nieuwe rijopleiding maar niets hoe lang je op de baan moet rijden.

Groetjes Jolien
Rafael
Administrator
Berichten: 2641
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef: Hoelang moet je juist rijden? Ik heb al veel info gevonden over de nieuwe rijopleiding maar niets hoe lang je op de baan moet rijden.

Groetjes Jolien
Kwartier langer dan vroeger, dus 40 minuten.
Plaats reactie