praktijkexamen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
hartje666
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2006, 00:00

Bericht door hartje666 »

ik ben niet geslaagd weet er iemand in de omgeving van st niklaas een oefenterrein want heb volgende week maandag herkansing alle hulp is welkom

danku
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

in Kemzeke aan de kerk is er één en ik denk niet dat er één is dat dichter is... (maar ik weet niet alles natuurlijk )
THE driver
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 sep 2006, 00:00

oefenterrein

Bericht door THE driver »

Op welk oefenterrein heb je geoefend voor je op examen bent geweest?
hartje666
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2006, 00:00

Bericht door hartje666 »

dan zal ik zeker daar is gaan zien vriendelijk bedankt ik heb niet geoefend op een terrein voor het examen maar het parkeren ging perfect op de openbare weg gisteren en op het examen lukte het me niet

mvg hartje666
hartje666
Berichten: 11
Lid geworden op: 17 feb 2006, 00:00

praktijkexamen

Bericht door hartje666 »

wie kan er mij nog tips geven ivm het praktijkexamen dat moet ik vandaag om 14.00 uur afleggen in st niklaas wie heeft zijn examen ook daar gedaan en hoe verloopt alles ik ben een stuk zenuwen nu

groeten
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Belangrijkste: kalm zijn. Alles rustig aan doen. Jezelf niet wijs maken dat je al zenuwachtig bent, want dan wordt je het en dat is voor niets nodig?
THE driver
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 sep 2006, 00:00

parkeren

Bericht door THE driver »

@ Ik heb het vermoeden,dat ge de documenten die ge gekregen hebt toen je slaagde voor je theorie, waarop staat hoe je tijdens het examen op het privé terrein moet parkeren niet goed gelezen hebt.
Parkeren zoals je moet doen tijdens uw praktijk-examen,(tot 1 december 2006) kan je moeilijk oefenen op de openbare weg,omdat ge te maken hebt met variabele afstanden tussen de hekkens ,en dit zowel in de lengte als in de breedte, de combinaties van de twee, en de lengte van uw voertuig spelen een rol,
Concreet: het is niet zo dat wanneer ge uw voertuig goed kunt parkeren,op de openbare weg,zelfs op een reglementaire manier,dat dit dan ook lukt op het examen,
Lees deze documenten nog eens goed,zodat je de hekkens van het oefenterrein goed kunt plaatsen rekening houdend met de lengte van uw voertuig.
succes!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

@ Driver
Quote: Concreet: het is niet zo dat wanneer ge uw voertuig goed kunt parkeren,op de openbare weg,zelfs op een reglementaire manier,dat dit dan ook lukt op het examen,
Lees deze documenten nog eens goed,zodat je de hekkens van het oefenterrein goed kunt plaatsen rekening houdend met de lengte van uw voertuig.
Dat gedoen met die hekken en afstanden vervalt vanaf 1 december.
Vanaf dan is het gewoon op een openbare weg achter een voertuig parkeren.
THE driver
Berichten: 49
Lid geworden op: 10 sep 2006, 00:00

parkeren

Bericht door THE driver »

[]ik ben niet geslaagd weet er iemand in de omgeving van st niklaas een oefenterrein want heb volgende week maandag herkansing alle hulp is welkom]

Zo is dat Eugeen, maar aangezien de kandidaat nog voor 1 december het zijn/haar examen moet afleggen,moet het nog met al dat gedoe met hekkens.
Plaats reactie