Ik ben geslaagd voor mijn theorie examen rijbewijs B door gebruik te maken van jullie boek de online lessen en het oefenexamen ook maakte ik van de lessen die ik moeilijker kon onthouden daar de vragen van. Mijn resultaat was 48/50. Ik vond de combinatie van de lessen met fimpjes de perfecte manier om me voor te bereiden op het examen. Alles werd heel goed uitgelegd. En door het te horen in plaats van te lezen kon ik het veel beter onthouden. Ik ben 38 jaar en ik deed reeds vroeger theorie voor het examen rijbewijs B en was ook toen van de eerste keer geslaagd. Maar ik vond de vraagstelling en de onderwerpen nu moeilijker dan 20 jaar geleden.
Dorien V.
----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is





