Ademtest - onmiddellijk blazen

Graag uw mening over deze website.
Plaats reactie
Cédric Longueville

Ademtest - onmiddellijk blazen

Bericht door Cédric Longueville »

Beste medewerkers van de website,
Ik ben voor mijn rijbewijs AM aan het gaan.
Ik heb zonet de vragen ingevuld inzake de verkeersborden en heb vastgesteld dat de oplossing op de vraag inzake de wachttijd voor een ademtest op de website fout is.
Deze zegt een wachttijd te mogen vragen van 15min voor een ademtest.
Maar men moet onmiddellijk blazen (mijn vader is inspecteur van politie en heeft dit gezegd).
Ik heb zonet de aankoop gedaan om te kunnen oefenen voor de theorie maar dan verwacht ik wel dat de oplossingen op de vragen juist zijn :D
Zouden jullie hiervoor het nodige kunnen doen aub.
Met vriendelijke groeten
Cédric
bert.covens

Re: Ademtest - onmiddellijk blazen

Bericht door bert.covens »

Cédric Longueville schreef: 11 mar 2026, 14:49 Beste medewerkers van de website,
Ik ben voor mijn rijbewijs AM aan het gaan.
Ik heb zonet de vragen ingevuld inzake de verkeersborden en heb vastgesteld dat de oplossing op de vraag inzake de wachttijd voor een ademtest op de website fout is.
Deze zegt een wachttijd te mogen vragen van 15min voor een ademtest.
Een vraag over alcohol bij het onderwerp verkeersborden ?

Bij de les over alcohol en drugs, staat het in ieder geval wél correct. De desbetreffende (gratis) oefenvraag over die wachttijd, vermeldt dat die wachttijd sinds 1 mei 2024 afgeschaft is.
Cédric Longueville schreef: 11 mar 2026, 14:49 Maar men moet onmiddellijk blazen (mijn vader is inspecteur van politie en heeft dit gezegd).
De wachttijd van 15 minuten, is inderdaad afgeschaft.
Cédric Longueville schreef: 11 mar 2026, 14:49 Ik heb zonet de aankoop gedaan om te kunnen oefenen voor de theorie maar dan verwacht ik wel dat de oplossingen op de vragen juist zijn :D
Zouden jullie hiervoor het nodige kunnen doen aub.
Heb je het nummer van de oefenvraag ?
Dan kan er gekeken worden of er nog ergens een oefenvraag door de mazen van het net geglipt is.
GRO
Administrator

Re: Ademtest - onmiddellijk blazen

Bericht door GRO »

Spijtig dat je het vraagnummer niet hebt genoteerd. Er zijn 22000 vragen. Die is ons blijkbaar ontglipt, maar zonder vraagnummer niet te vindern
Plaats reactie