Rijbewijs B 44/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Plaats reactie
Fien H

Rijbewijs B 44/50

Bericht door Fien H »

Beste,
Mijn naam is Fien H. en ik woon in Buggenhout. Ik heb mijn theoretisch rijexamen afgelegd in Mollem, waar ik een mooie score van 48/50 behaalde en dat heb ik grotendeels te danken aan jullie website.
Omdat ik het moeilijk vind om uit boeken te studeren, kreeg ik van vrienden de tip om jullie site te gebruiken. Zij vertelden me dat het een ideale manier was om de theorie op een duidelijke en gestructureerde manier onder de knie te krijgen. Ik besloot hun advies te volgen en startte met les 1.
In slechts één week tijd kon ik alle theorielessen doorlopen. Dankzij de duidelijke video’s en de bijhorende oefeningen kon ik de leerstof veel beter begrijpen en verwerken. Daarna maakte ik gedurende een week intensief de proefexamens opnieuw en opnieuw, gecombineerd met de extra oefeningen. Hierdoor was ik optimaal voorbereid.
Ik wil jullie dan ook oprecht bedanken om jullie website zo toegankelijk, overzichtelijk en effectief te maken voor mensen die hun theorie willen studeren voor verschillende rijbewijzen. Jullie aanpak maakt echt het verschil door de combinatie van video's, theorie en oefeningen die samenkomen in een geweldig proefexamen.
Met vriendelijke groeten
Fien H.

----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is

Afbeelding
Plaats reactie