
Volgens een rijinstructeur mag ik toch maar 30 km/h rijden daar. Op zijn minst is dit dubieus toch?
Zou het een verschil maken moest het 50 km/h enkele meters verder staan, of enkele meters eerder staan?
Op de verhoogde inrichting komt een zijstraat uit, het zicht is daar zeer goed en de omstandigheden laten een snelheid van 50 km/h zeker toe, zeker op momenten van weinig verkeersdrukte. Maar mag het?
Ter info: lokatie van verkeerssituatie is weg naar zwartberg in opglabbeek, zie link naar google maps:
https://maps.app.goo.gl/CD79QJnyzvKwxh689




