de vraag in het proefexamen was: Met welk percentage neemt de bandenspanning gemiddeld af na 5 maanden?
de opties waren:
a tussen de 5% en 10%
b tussen de 15% en 25%
c meer als 30%
ik had dit fout beantwoord.
en de mededeling: LES 31 - 'Techniek'
Bij normaal gebruik verliest een band tussen de 3 en 5% van de bandenspanning per maand. Met koud weer verlies je ongeveer hetzelfde.
dus het juiste antwoord staat er niet eens tussen??
groetjes. Jef
Oefenexamen vraag 12703
-
bert.covens
- Berichten: 4756
- Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
- Locatie: hemiksem
Re: Oefenexamen vraag 12703
Op 1 maand, verlies je tussen de 3 en de 5 %.DeJef schreef: 13 mar 2025, 20:56 de vraag in het proefexamen was: Met welk percentage neemt de bandenspanning gemiddeld af na 5 maanden?
de opties waren:
a tussen de 5% en 10%
b tussen de 15% en 25%
c meer als 30%
ik had dit fout beantwoord.
en de mededeling: LES 31 - 'Techniek'
Bij normaal gebruik verliest een band tussen de 3 en 5% van de bandenspanning per maand. Met koud weer verlies je ongeveer hetzelfde.
dus het juiste antwoord staat er niet eens tussen??
groetjes. Jef
Maar, hoeveel verlies je dan op 5 maanden tijd ?
Eventjes de leerstof van het 2de jaar lagere school van onder het stof halen, en je bent er ....
Hint : (3x5) en (5x5) =
Goed autorijden, betekent vooral ook aan anderen denken
-
bert.covens
- Berichten: 4756
- Lid geworden op: 13 sep 2009, 10:11
- Locatie: hemiksem




