Dag iedereen,
Ik ben 34 jaar en wil eindelijk mijn rijbewijs eens gaan halen. De reden waarom ik dit nooit gedaan heb ik omdat ik schrik heb om te rijden, maar ik heb het ook nooit nodig gehad omdat ik in de stad woonde. Nu ik vader wordt zou ik toch graag een poging willen ondernemen. Is deze website de beste website om de theorie en dergelijke onder de knie te krijgen? Zijn de theoretische examens moeilijk om af te leggen? Ik wil het graag via deze website doen en geen extra lessen ervoor nemen ofzo. Is dat mogelijk?
Groetjes Ben
34 jaar en proberen rijbewijs te halen
-
-
- Administrator
Re: 34 jaar en proberen rijbewijs te halen
Als je de leermethode van de site volgt dan slaag je van de eerste keer zoals duizenden anderen al deden.
1. Lesfilmpje bekijken.
2. Tekst van de les op de site goed lezen
3. Alle oefenvragen van die les maken voor je naar de volgende les gaat.
Een les is 25 minuten.
31 lessen is ongeveer 15 uur
1. Lesfilmpje bekijken.
2. Tekst van de les op de site goed lezen
3. Alle oefenvragen van die les maken voor je naar de volgende les gaat.
Een les is 25 minuten.
31 lessen is ongeveer 15 uur
-
Je kan enerzijds proberen zelf in te studeren via officiële handboeken, maar over het algemeen lukt dat maar matig. Geen idee waarom je er tegen opziet om bijv. theorieles te volgen bij een erkende rijschool, want over het algemeen worden die theorielessen goed gegeven, en is de kans op slagen goed.
Ik ben zelf gebrevetteerd praktijk-rijlesgever, en af en toe krijg ik mensen naast mij die hun theorie geleerd en ingestudeerd hebben via deze GRO website, en ik moet erkennen dat ze hun theorie in de praktijk redelijk tot zeer goed kennen.
Ik ben zelf gebrevetteerd praktijk-rijlesgever, en af en toe krijg ik mensen naast mij die hun theorie geleerd en ingestudeerd hebben via deze GRO website, en ik moet erkennen dat ze hun theorie in de praktijk redelijk tot zeer goed kennen.
Gebrevetteerd praktijklesgever rijbewijs B
-
- Administrator
@JP-D
Bedankt voor jouw reactie.
Bedankt voor jouw reactie.
Je kunt gewoon via deze site goed alles leren, filmpjes goed bekijken, veel oefenen en daarna vaak het proefexamen herhalen en sls je gemiddeld 48/50 haalt, kun he voor je theorie gaan. Mijn 2 kinderen hebben het zo gedaan en allebei van de eerste keer gehaald.