12747
12747
Hey, ik heb een vraagje bij vraag 12747 (dat is een vraag bij de oefeningen over EHBO). Ze vragen hier of je je auto moet verplaatsen als er een gewonde is. Optie B zegt dat je je auto moet laten staan. Dit had ik aangeduid. De site zei dat dit fout is en dat antwoord A juist is (bij antwoord A stond er dat je de auto moet verplaatsen), maar bij de uitleg zeggen ze dat je de auto moet laten staan als er gewonden zijn. Wat is het nu?
Re: 12747
Als er geen of een licht gewonde is, moet je de auto veilig parkeren en als dat niet kan een gevarendriehoek plaatsen. Als er een zwaar gewonde is, moet de wagen blijven staan.
Ik dacht dat met de foto bij de vraag het duidelijk was dat het om een licht gewonde ging. Maar ik heb het woord nu extra toegevoegd in de vraag.
Ook de bijkomende uitleg goed lezen. Daar stond en staat: als er ZWAAR gewonden zijn ....
Ik dacht dat met de foto bij de vraag het duidelijk was dat het om een licht gewonde ging. Maar ik heb het woord nu extra toegevoegd in de vraag.
Ook de bijkomende uitleg goed lezen. Daar stond en staat: als er ZWAAR gewonden zijn ....