(Een middenrijbaan die wordt aangeduid door "Twee evenwijdige witte onderbroken strepen aan weerszijden van de rijbaan die bestaan uit telkens TWEE PAAR KORTE TREKKEN")

Wat is er volgens jou verkeerd aanJustisjust schreef: 04 apr 2024, 01:53 De uitleg en foto op deze eigenste website ivm een "middenrijbaan" is verkeerd, het is blijkbaar iets moeilijk.
Ik ben niet "Justisjust", maar ik reageer toch maar even...Inazuma schreef: 05 apr 2024, 00:11Wat is er volgens jou verkeerd aanJustisjust schreef: 04 apr 2024, 01:53 De uitleg en foto op deze eigenste website ivm een "middenrijbaan" is verkeerd, het is blijkbaar iets moeilijk.
![]()
buiten dat er een Nederlandse situatie op de foto staat , want indertijd was er hier nog zo niets te fotograferen
Vrees dat je dat ietwat verkeerd zietErasmus schreef: 05 apr 2024, 10:07 Ik vermoed dat dat art 17.3 nationaal geldig is en niet enkel voor Wallonië. Of zie ik dat verkeerd?
Neen, want dat in het midden is per definitie te breed om een fietspad te kunnen zijnErasmus schreef: 02 sep 2024, 09:44 Op deze foto zie ik wel degelijk een fietspad: één fietspad in het midden van de rijbaan tussen de stippellijnen. Op die weg kunnen dus geen auto's rijden...![]()
![]()