46/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Sara V.

46/50

Bericht door Sara V. »

Beste
Ik ben Sara V. Ik woon in Lichtaart. Ik heb mijn theorie examen gedaan in Geel. Ik ben geslaagd voor mijn theorie in 1 keer. Ik had 46/50.
Ik heb heel veel gehad aan de leermethode alles werd goed uitgelegd. ik had de boek gekocht. Ik heb zelf de methode wel iets aangepast voor mijn leertempo. Ik luisterde les 1 dan leesde ik de boek en dan deed ik de oefenvragen. dan les 2 en dan als ik klaar was deed ik de oefenvragen van les 1 nog eens. Als ik meer dan 2 fouten had zette ik er een steretje bij. Als ik het moeilijk had met een les of het niet 100% snapte zette ik er een kruisje bij. uit eindelijk na alle lessen. Deed ik de oefenexamens elke dag voor 4 dagen. Uitendelijk had ik elke keer 50/50. Toen ik zelfzeker genoeg er over was ben ik mijn examen gaan uitleggen.
Dit had ik niet gehaald zonder jullie boek en de website. het is nu al een tijdje geleden dat ik mijn theorie heb gehaald en de regels zitten nogsteeds vers en goed in mijn hoofd. Ik zou deze leermethode aan iedereen aanraden. Het is echt de manier hoe je het goed kan onthouden. Je begrijpt ook wat je leert. Dat vind ik heel belangerijk
Danku voor te luisteren en een goede website te maken.
Met vriendelijke groeten,
Sara V.

----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is


Afbeelding