5DE KEER GELUKT! Niet opgeven

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
janker123

5DE KEER GELUKT! Niet opgeven

Bericht door janker123 »

Hoi allemaal!

Ik had mezelf beloofd een berichtje te plaatsen als ik eindelijk geslaagd was voor mijn rijexamen. Ik heb 5 keer praktijkexamen gedaan voor het uiteindelijk gelukt is, en ik heb héél wat afgeweend/regelmatig gedacht om het op te geven. Ik ben iemand die theoretisch nogal makkelijk kan denken, maar praktijkgericht echt heel onhandig/klunzig is. Rijden leek me op het eerste gezicht dan ook niet meteen iets voor mij. Ik heb met minstens 6 auto's, 5 begeleiders, 4 rijlesgevers gereden... 55 uren rijles genomen... En ik bleef maar buizen: van de stress of van domme dingen die ik door de stress deed (en af en toe waren er eerlijk gezegd ook opmerkingen die ikzelf wat overdreven vond). Na mijn examens was ik altijd volledig ontmoedigd en de laatste tijd sloeg ik ook tijdens het rijden (alleen, ik had mijn 12-uren) volledig in paniek.

Ik ging na mijn examens altijd op zoek naar mensen die hetzelfde meemaakten op fora, om me wat beter te voelen. Nu ik klaar ben en éindelijk geslaagd, had ik mezelf beloofd ook een berichtje achter te laten voor andere mensen die de moed ook bijna willen opgeven: zoek een rijschool waar je je écht goed bij voelt, waar je je verhaal kwijt kan en die je oppept en geef het gewoon niet op (ondanks de pijnlijke, dikke rekeningen en de enorme tijdsinvestering die je moet maken). Iedereen zegt wel 'komt wel goed', maar bij mij is het ook écht goedgekomen (en geloof mij: dat stond niet in de sterren geschreven). Je moet maar één keer geluk hebben! Veel succes!
Inazuma
Berichten: 11360
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: 5DE KEER GELUKT! Niet opgeven

Bericht door Inazuma »

Proficiat :!:


Beste middel tegen stress is veel oefenen, zodat je zelf overtuigd bent dat je het kan
Plaats reactie