49/50

Regelmatig plaatsen wij hier ontvangen e-mails van geslaagden.
Doaa A.

49/50

Bericht door Doaa A. »

Hello,
Thank you for your great theory course!
Ik ben geslaagd voor de theorie. Score 49/50.
Nederlands is niet mijn moedertaal en ik heb de taal onlangs geleerd, toch vond ik jullie cursus verstaanbaar en de video’s heel nuttig. Ik heb ook absoluut geen kennis van de wegcode, toch met herhalen en oefeningen te doen kon ik de theorie goed begrijpen. Ik moest de code via sms twee keer kopen, de eerste keer voor een deel can de lessen, de tweede voor mijn exam om een alle oefeningen te doen en de proefexamens te doen. De forum was ook nuttige voor wat onduidelijk voor mij was, ook vond ik daar tips. Op het einde van mijn studie, naam ik 10 minuten per proefexamen, mijn scoren waren tussen 44 en 50. Heel nuttig was gewoon worden met de formulieren van vragen bv. “Wat is NIET juist?” Want ik had de neiging om wat correct is te kiezen zonder aandachtig te lezen.
Dank u, jullie website is echt veel simpler en gemakkelijker te begrijpen. Too good to be true, except it is true!
I chose to do the exam in Dutch because that’s the language of everything in the street anyway. Next will be my sister who will use your method to succeed. Thank you!
Met vriendelijke groeten
Naam: Doaa
Achternaam: A.
Gemeente: Schaarbeek

----------------------------------------------------
Wil je de theorie leren via een handboek?
Dit is het enige boek met website dat op onze leermethode gebaseerd is


Afbeelding