Aanvraag code

Graag uw mening over deze website.
Ann D.

Aanvraag code

Bericht door Ann D. »

Goedemiddag,
Zijn er nog mensen die problemen ondervonden bij het aanvragen van een SMS code en worden de kosten dan terugbetaald? Ik vroeg zaterdag 25 november ll. om 14u54 een code aan en had die een uur later nog niet ontvangen. Via het formulier op de site kreeg ik een automatische melding waarin stond dat er geen aanvraag ontvangen werd van mijn nummer. Ik nam vervolgens contact op met mijn provider, Telenet, zij konden me telefonisch bevestigen dat er geen problemen te constateren waren met mijn nummer en langs hun kant dus alles in orde bleek te zijn. Ik besliste daarom om 15u52 een bankcode aan te vragen (kostprijs 6,00 euro i.p.v. 3,00 euro voor de SMS code) en ontving deze onmiddellijk na betaling van de verschuldigde 6,00 euro. Deze ochtend, zondag 26 november, ontving ik om 8u43 een SMS van het nummer 3411 met een code en om 8u44 van het nummer 3902 met dezelfde code. Deze sms werd me reeds aangerekend, maar de code is dus nutteloos aangezien ik reeds een bankcode ontving waarvoor ik ook betaalde. Heeft iemand van u hier ervaring mee? Kunnen de ten onrechte aangerekende kosten gerecupereerd worden? Ik vrees er eerlijk gezegd voor, maar indien het versturen van een code zo lang op zich laat wachten, veronderstel ik dat ik toch niet de enige ben die dubbel dient te betalen en is het voor gratisrijbewijsonline.be toch een mooie extra bron van inkomsten ... Alvast bedankt voor uw feedback!
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Aanvraag code

Bericht door GRO »

Beste,
Er zijn die dag problemen geweest met Telenet omdat de aanvraag voor een code die dag niet werd doorgestuurd of uren te laat.
Zodra jij dus het formulier 'probleem code' had ingevuld, verscheen op je scherm dat er geen aanvraag voor een code bij Storedesk was toegekomen. Op de site staat dan ook: "Vraag niet opnieuw een code aan".
Bellen naar de klantendienst van Telenet had weinig zin, vermits het over een shortcut (4 cijfers) nummer gaat en de persoon bij de klantendienst vermoedelijk niet eens weet waarover dat gaat.
Gelukkig sturen in 99% van de gevallen de operators een aanvraag onmiddellijk door naar Storedesk en vertrekt uw code onmiddellijk naar de besteller. Maar de computers bij Storedesk kunnen uiteraard pas een code maken, als een aanvraag is toegekomen.
Plaats reactie