Examen 2de Keer VRAGEN!

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
chendo124
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 jan 2023, 20:54

Examen 2de Keer VRAGEN!

Bericht door chendo124 »

heyhey
ik heb op 16/01 mijn eerste rijexamen in alken gedaan, en was hierop niet geslaagd door een vrij zware ( en al zeg ik het zelf) domme fout...
bij het kiezen van een nummer van 1-9 koos ik nummer 4 echter stond op mijn papier "omloopnummer 9", hierdoor volgt mijn eerste vraag:
Wat betekent het omloopnummer nu net? en waarom is het verschillend van het nummer dat ik heb gekozen? wat betekent het nummer dat ik gekzon heb dan??

verder volgt nog 1 vraag, indien ik slaag en mijn rjibewijs ga aanvragen, mag ik dan al rijden onder de voorwaarden van een definitief rijbewijs? of enkel onder die van mijn voorlopig?

alvast enorm bedankt !!!!
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Re: Examen 2de Keer VRAGEN!

Bericht door Stefan Peeters »

chendo124 schreef: 22 jan 2023, 20:58 indien ik slaag en mijn rjibewijs ga aanvragen, mag ik dan al rijden onder de voorwaarden van een definitief rijbewijs? of enkel onder die van mijn voorlopig?
Zolang je het definitieve rijbewijs niet in handen hebt mag je enkel rijden onder de voorwaarden van het voorlopig rijbewijs dat je bezit
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
Plaats reactie