Aanvraag rijbewijs 18M terwijl al rijbewijs 36M

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
Ejghysel

Aanvraag rijbewijs 18M terwijl al rijbewijs 36M

Bericht door Ejghysel »

Na het afleggen van mij theorie heb ik een voorlopig rijbewijs met begeleider aangevraagd. Nu heb ik mijn 20u afgelegd om zo zonder begeleider te kunnen rondrijden. Als ik online een nieuw voorlopig rijbewijs B 18M wil aanvragen staat er dat dit niet gaat zolang de vorige nog niet is verlopen. Hoe kan ik dit oplossen? Of mag ik gewoon zonder begeleider rondrijden met voorlopig rijbewijs B 36M als ik in het bezit ben van een attest van 20u van de rijschool?
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Aanvraag rijbewijs 18M terwijl al rijbewijs 36M

Bericht door Inazuma »

Ejghysel schreef: 28 nov 2022, 09:34 Na het afleggen van mij theorie heb ik een voorlopig rijbewijs met begeleider aangevraagd. Nu heb ik mijn 20u afgelegd om zo zonder begeleider te kunnen rondrijden. Als ik online een nieuw voorlopig rijbewijs B 18M wil aanvragen staat er dat dit niet gaat zolang de vorige nog niet is verlopen. Hoe kan ik dit oplossen?
Naar gemeente gaan

Attest rijschool, oud voorlopig rijbewijs, ID kaart, en wat centjes meenemen, en laten omwisselen.

Of mag ik gewoon zonder begeleider rondrijden met voorlopig rijbewijs B 36M als ik in het bezit ben van een attest van 20u van de rijschool?
Neen.
Plaats reactie