Theorieattest kwijt

Plaats hier andere vragen die niet meteen met de leerstof te maken hebben.
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Theorieattest kwijt

Bericht door Benny Stinkens »

Baran schreef: 26 apr 2022, 16:39 Ik vindt mijn theorie attest niet meer terug binnekort ga ik mijn 20uur doen wat ik moet doen om die attest terug te keijgen ?
Lezen wat hierboven al meerdere keren is uitgelegd :idea:
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Nele1177

Re: Theorieattest kwijt

Bericht door Nele1177 »

Kan ik mijn theorie attest aanvragen bij een rijschool ander moet ik een uur rijden naar het examen centrum
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Re: Theorieattest kwijt

Bericht door Benny Stinkens »

Nele1177 schreef: 24 jun 2022, 12:13 Kan ik mijn theorie attest aanvragen bij een rijschool ander moet ik een uur rijden naar het examen centrum
Over welk attest heb je het :?:
Een attest wat bewijst dat je geslaagd bent voor het theorie examen kan een rijschool niet maken.
Een attest wat bewijst dat je 12 u theorieles gevolgd hebt kan alleen maar de rijschool maken waarbij je deze lessen gevolgd hebt.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Mohammed21

theoriecertificaat

Bericht door Mohammed21 »

Hou lang is mijn theoriecertificaat geldig :?:
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: theoriecertificaat

Bericht door NeGeNdUuSt »

Mohammed21 schreef: 22 jan 2023, 02:49 Hou lang is mijn theoriecertificaat geldig :?:
Uw theorieattest is altijd 3 jaar geldig. De geldigheidsduur begint al te lopen op de dag dat je geslaagd bent voor een bepaalde categorie.
Illi

Re: Theorieattest kwijt

Bericht door Illi »

Beste

Ik ben reeds geslaagd voor mijn theorie motor
Ik heb een attest gekregen maar ik weet niet wat ik ermee moet doen. Naar het gemeente gaan voor een verlopig rijbewijs of moet ik het attest gewoon bijhouden voor wanneer ik het praktijk ga afleggen
NeGeNdUuSt
Berichten: 70
Lid geworden op: 27 mei 2021, 08:49

Re: Theorieattest kwijt

Bericht door NeGeNdUuSt »

Illi schreef: 14 jul 2023, 17:21 Beste

Ik ben reeds geslaagd voor mijn theorie motor
Ik heb een attest gekregen maar ik weet niet wat ik ermee moet doen. Naar het gemeente gaan voor een verlopig rijbewijs of moet ik het attest gewoon bijhouden voor wanneer ik het praktijk ga afleggen
Beste Illi,

Met het Attest van het theoretische slagen voor Categorie A Moet je langs gaan bij een rijschool om daar dan praktijklessen te kunnen volgen.
en via de rijschool kan je dan ook achteraf uw praktijkexamen doen. als je tijdens uw examen slaagt voor het 1ste deel die zich afspeelt op het prive terein dan krijg je papieren& die moet je dan bij de gemeente ook afgeven & na het ophalen van uw tijdelijk rijbewijs mag je dan voor 1 jaar zelf alleen rijden en verder oefenen & later in dat jaar zelf moet je uw praktijkexamen inplannen. als je tijdens uw examen op de 2 onderdelen geslaagd bent dan krijg je papieren mee om die te gaan indienen bij de gemeente.
Plaats reactie