Afgezet door examen bureau

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Hopelozestudent

Afgezet door examen bureau

Bericht door Hopelozestudent »

Ik ben juist mijn examen gaan doen, ik had eerder mijn examen al 2 keer gefaald.
toen ik aankwam aan het examen centrum vroeg de persoon achter de receptie of ik 6 uur rijles had gedaan, ik had deze gedaan maar voor de gefaalde pogingen. ik zeg ja want ik had rijles gevolgd maar wist niet dat deze niet telde. toch heeft de receptionist mij 43 euro laten betalen en mij de risico test laten doen. deze lukt en ik ga bij mijn auto wachten. komt de examinator en die vraagt dan of ik die rijlessen had gedaan na de gefaalde pogingen en legt hij uit dat die niet telde. ik heb dus mijn examen niet mogen doen maar ik krijg mijn geld niet terug ookal heb ik geen examen gedaan en ik moet volgende keer nog is een boete betalen omdat het zogezegd allemaal mijn schuld is? is er een mogenlijkheid om mijn 43euro terug te krijgen? en dit kan toch ook helemaal niet de bedoeling zijn dat de student alles van het examen moet weten en dat de receptionisten en examinators de studenten erin luist voor zoveel mogenlijk geld af te pakken?