defensief zware overtredingen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
I'm_BATMAN_2008
Berichten: 7
Lid geworden op: 30 mei 2021, 10:14

defensief zware overtredingen

Bericht door I'm_BATMAN_2008 »

Hallo ik had een vraagje wat heel belangerijk is je moet alle overtredingen kennen maar het probleem is nu een beetje in jullie handboek of de handboek van gratisrijbewijsonline staan er maar 3/4 Overtredingen terwijl wij ook de 1/2 moeten kennen.
maar ik doe soms van die theorie oefenvragen maar soms staan er daar dingen in die ik nog niet geleerd heb dus dat is ook iets
en dan me laatste vraag hoelang duurt de inschrijvingen van het CBR ik ga mijn theorie doen in Kortrijk omdat ik een beperking heb en omdat ik daar meer tijd krijg enzo. dus ik ga nu iedere 2 weken de 12hoofdstukken leren ik bedoel dan 1/11 12/21 en 22/31 en derna ga ik defensief graad doen en overtredingen maar ik dit is nu een klein probleem ik weet niet hoelang ik moet wachten ik begin morgen en ik ga mijn handboek uitgelezen hebben op 10 Januari en derna na 10Januari ging ik me inschrijven en lijk hoe ik het al eerder zei ik weet niet hoelang dit kan duren door die forte corona! dus wanneer zou ik me best laten inschrijven want zie dat ik dan alles vergeet dat is niet de bedoeling :) hopelijk hoor ik rap iets van jullie tot later maar eens
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: defensief zware overtredingen

Bericht door Inazuma »

I'm_BATMAN_2008 schreef: 28 nov 2021, 11:49 je moet alle overtredingen kennen
Je moet die niet allemaal kennen ...
in jullie handboek of de handboek van gratisrijbewijsonline staan er maar 3/4 Overtredingen terwijl wij ook de 1/2 moeten kennen.
Je moet de graden vd overtredingen helemaal niet kennen
Er zijn er wel die zwaarder bestraft worden - de 3de en 4de graads inbreuken- en ook op examen zwaarder doorwegen

Maar je hoeft die niet te kennen bij hun graad
Je mag ze enkel niet begaan ... :wink:
hoelang duurt de inschrijvingen van het CBR
CBR is in Nederland ...

Hier is dat een betonfabriek :mrgreen:

ik ga mijn theorie doen in Kortrijk
Kijk op hun website
Of contacteer hen met de vraag wat de eventuele wachttijd is voor vertraagd examen

ik doe soms van die theorie oefenvragen maar soms staan er daar dingen in die ik nog niet geleerd heb
Het verkeersreglement wordt helaas steeds complexer gemaakt ...
Niet enkel door meer regels
Maar ook doordat die regels steeds meer verbonden worden aan bijkomende voorwaarden

Dat maakt het steeds moeilijker om het nog simpel uit te leggen :?


omdat ik een beperking heb en omdat ik daar meer tijd krijg enzo. dus ik ga nu iedere 2 weken de 12hoofdstukken leren ik bedoel dan 1/11 12/21 en 22/31 en derna ga ik defensief graad doen en overtredingen
De leermethode is gebaseerd op herhaling

Werk je eerst een (paar) keer door de ganse theorie
Niet met de bedoeling om ze meteen ook helemaal te kennen
Gewoon: lezen, filmpjes kijken, maar zonder de oefenvragen

Zodat je al een idee krijgt van wat er allemaal bestaat aan regels, borden enzo
De "puzzel" zal dan wat makkelijker in elkaar vallen nadien als je het "echt" gaat leren


Herhaal ook de vorige hoofdstukken terwijl je aan de volgende bezig bent ...
Plaats reactie