hulp voor theorie examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
YDW

hulp voor theorie examen

Bericht door YDW »

hii

Ik ga volgende week mijn theoretisch rijexamen gaan afleggen. Ik zit vooral met stress dat het examen helemaal anders zou zijn dan de oefenexamens die ik hier op maak. Als ik proefexamens maak op deze site ben ik er wel altijd door, maar maak ik die op een andere site bv de site van de VDAB dan buis ik altijd.
Daarmee de vraag of iemand die zijn examen al heeft afgelegd en weet of de vragen van het examen lijken op de proefexamens van deze site?

Alvast bedankt ! :D
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: hulp voor theorie examen

Bericht door GRO »

Beste, ik hoop dat jij niet constant proefexamens zit te maken.
Wil je slagen, dan moet je onze leermethode volgen.
1. Filmpje van een les bekijken (5 min)
2. Tekst op de site onder het filmpje lezen (5 min)
3. Oefenvragen van die les maken (10 a 15 min)
Les duurt dus 25 min.
Er zijn 31 lessen (x25 min). = 14 uur
Op die tijd heb je de theorie grondig doorgenomen, al wat belangrijk is herhaald en ingeoefend.
De oefenvragen bij de lessen zijn ook uptodate met wat op het examen aan bod komt.

Reacties:
viewforum.php?f=7
Gast

Re: hulp voor theorie examen

Bericht door Gast »

Hoi !

Gouden raad van Tante Kaat :
Doe wat GRO zegt als je van de eerste keer wil slagen !
Maar ik snap het : Je wil je 15 Euro niet kwijtspelen en EXTRA SAFE zijn.
Wel, goed nieuws : Ik heb eergisteren mijn examen gedaan. Ik heb in de eerste plaats dus gedaan wat GRO zegt. Toch heb ik ook op andere sites geoefend, o.a. VAB. Ook hier komen vragen terug die op het examen gesteld worden (in mijn geval).

Voor alle duidelijkheid NIET op de site van de Vlaamse Overheid, tenzij je wil buizen !!!

Laat het maar weten als je iets bent met mijn raad ... .

SUC6 !!!!!!
YDW

Re: hulp voor theorie examen

Bericht door YDW »

Beste GRO

Dit heb ik al gedaan hoor ;)
Als je dan deze stappen hebt ondernomen is het dan wel goed op de proefexamens te oefenen? Of moet ik uw techniek blijven herhalen?
Gast

Re: hulp voor theorie examen

Bericht door Gast »

Gast schreef: 20 aug 2021, 09:15 Hoi !

Gouden raad van Tante Kaat :
Doe wat GRO zegt als je van de eerste keer wil slagen !
Maar ik snap het : Je wil je 15 Euro niet kwijtspelen en EXTRA SAFE zijn.
Wel, goed nieuws : Ik heb eergisteren mijn examen gedaan. Ik heb in de eerste plaats dus gedaan wat GRO zegt. Toch heb ik ook op andere sites geoefend, o.a. VAB. Ook hier komen vragen terug die op het examen gesteld worden (in mijn geval).

Voor alle duidelijkheid NIET op de site van de Vlaamse Overheid, tenzij je wil buizen !!!

Laat het maar weten als je iets bent met mijn raad ... .

SUC6 !!!!!!

Hii

Ik ben zeker iets met je raad, ik wou ook eerst op de site oefenen en leren van de vlaamse overheid maar bij de oefeningen vind ik het antwoord zo voor de hand liggend...

Maar bedankt voor je reactie ! :D
Plaats reactie