VOORRANG

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Syncronic

VOORRANG

Bericht door Syncronic »

Vraag 2661 Hier heeft de bromfiets geen voorrang?? Want op de foto staat een hindernis op het fietspad en houdt het fietspad dus NIET op. Het staat zelfs van onder geschreven. ( DE REDEN MOET DUS ZIJN DAT HET FIETSPAD OPHOUDT EN NIET DAT ER EEN HINDERNIS OP HET FIETSPAD LIGT ) .... :roll: Het fietspad loopt ook nog eens door na de hindernis ?
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: VOORRANG

Bericht door Rafael »

Ook hier, beter kijken. Het fietspad stopt vlak na de hindernis.
Syncronic

Re: VOORRANG

Bericht door Syncronic »

Op de foto is duidelijk te zien dat het fietspad niet direct na het opstakel eindigt maar zeker 10 meter ervan.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: VOORRANG

Bericht door GRO »

Het was het einde van een fietspad. Het stopt daar.
Men is voorbij het bord een nieuw fietspad aan het aanleggen. Daarop mogen fietsers nog niet rijden.
Het is niet omdat werkers al enkele meters fietspad gemaakt hebben, waarop men nog niet mag rijden, dat het niet het einde van het fietspad zou zijn.
Syncronic

Re: VOORRANG

Bericht door Syncronic »

Gelieve een andere foto te gebruiken dan aub. Het is nogal verwarrend...
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: VOORRANG

Bericht door GRO »

Niemand verplicht je toch om hier oefenvragen te maken. De vragen zijn door meerdere lesgevers nagekeken.

Ik dacht toch dat je kunt zien op de afbeelding dat men voorbij het bord een nieuw fietspad aan het aanleggen is.
Syncronic

Re: VOORRANG

Bericht door Syncronic »

Ik maak ze met plezier hier ! Ik vind dit een zeer goede site waar ik veel gebruik van maak!! Zelfs al worden ze door 1000 lesgevers nagekeken kunnen er nog fouten instaan ? We zijn maar mensen en geen robots.
Ik vond het nogal verwarrend omdat je het einde van het vorige fietspad niet ziet. Waardoor het niet duidelijk is ofdat het ander fietspad hier stopt, of door gaat. Als er in de vraag zou staan dat er een nieuw fietspad word aangelegd. Dan zou het duidelijker geweest zijn voor mij. Als ik beter had nagedacht had ik wel kunnen zien dat er geen fietspad meer loopt en een fietspad is nooit onderbroken. Maar eerlijk, wie denkt nu zo veel zo snel na in 15 sec ? Daarmee vind ik het een verwarrende foto. Wel een situatie dat int egt kan gebeuren ntrlijk !!
Gesloten