Tegenstrijdige antwoorden (Neen)

Vragen over de leerstof i.v.m. het Rijbewijs B.
Arjola
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2019, 22:29

Tegenstrijdige antwoorden (Neen)

Bericht door Arjola »

De juiste antwoorden van vraag nr. 994 en 992 zijn tegenstrijdig. Bij nr. 994 staat dat als je meer dan 20 km/uur rijdt in een woonerf je een onmiddellijke intrekking riskeert maar bij vraag nr. 992 staat dan een afbeelding van een woonerf afgebeeld en daar mag je dan zogezegd al 30 km/uur meer rijden eer je een onmiddellijke intrekking riskeert. Terwijl als uitleg bij vraag nr. 992 staat: "Vanaf meer dan 30 km/uur te snel in een erf of woonerf.". Ik vermoed dan dat er eentje niet klopt want er wordt bij beide het woord "Woonerf" gebruikt!
Rafael
Administrator
Berichten: 2636
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Re: Tegenstrijdige antwoorden

Bericht door Rafael »

Helaas pindakaas. Er is niet mis met de vragen :wink:

Vraag 992 gaat over een verval van recht tot sturen, vraag 994 over een onmiddellijke intrekking. Dat zijn 2 verschillende zaken, zie de theorie pagina, bijna onderaan, de gele kader.
Arjola
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 aug 2019, 22:29

Re: Tegenstrijdige antwoorden

Bericht door Arjola »

Bedankt voor je antwoord. Ik begrijp het nu. Vind het wel dikke bullshit... dan moeten ze vind ik bij beiden gevallen dezelfde km/uur doen. Maar daar kunnen we helaas niets aan veranderen 😂
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Tegenstrijdige antwoorden

Bericht door GRO »

Rafael schreef: 06 aug 2019, 22:49 Helaas pindakaas. Er is niets mis met de vragen :wink:

Vraag 992 gaat over een verval van recht tot sturen, vraag 994 over een onmiddellijke intrekking. Dat zijn 2 verschillende zaken, zie de theorie pagina, bijna onderaan, de gele kader.
Plaats reactie