Uitgekookte admins

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
cnytcvdrl
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 okt 2018, 22:49

Uitgekookte admins

Bericht door cnytcvdrl »

Ik vraag mij nu dus echt af of ik de enige ben die vindt dat de admins op deze site zo bijdehand zijn? (m.n. De rijprof, Benny Stinkens, Jozef,...) De manier waarop ze mensen aanspreken, hoe ze een doodnormale vraag zo onbeschoft beantwoorden alsof ze bezig zijn tegen een kleuter van 3. Nu, dit bericht zal waarschijnlijk verwijdert worden en ik zal geband worden, maar dat vind ik niet erg. Zou gewoon mijn punt bewijzen.
Mvg
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Uitgekookte admins

Bericht door de rijprof »

De manier waarop ze mensen aanspreken, hoe ze een doodnormale vraag zo onbeschoft beantwoorden alsof ze bezig zijn tegen een kleuter van 3.
Geef eens een voorbeeld? Het is zeker niet de bedoeling.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Uitgekookte admins

Bericht door Jozef »

cnytcvdrl schreef: 11 jan 2019, 09:29 Ik vraag mij nu dus echt af of ik de enige ben die vindt dat de admins op deze site zo bijdehand zijn? (m.n. De rijprof, Benny Stinkens, Jozef,...) De manier waarop ze mensen aanspreken, hoe ze een doodnormale vraag zo onbeschoft beantwoorden alsof ze bezig zijn tegen een kleuter van 3.
Het is zeker niet de regel, maar ik heb de indruk dat sommige antwoorden van het team enigszins de richting uitgaan die je beschrijft. Op dat punt zijn we nog voor verbetering vatbaar. Bedankt om er onze aandacht op te vestigen.
Plaats reactie