eindelijk praktijk

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

eindelijk praktijk

Bericht door Sofie »

Nu al een tijdje geleden dat ik (enkel en alleen dankzij deze site) m'n theorie haalde, en morgen heb ik m'n eerste les praktijk. 'k heb er al zin in
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Succes met je praktijk, Sofie! En niet teveel vrachtwagens in de gracht rijden hé ...
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

ok, maar toch een aantal fietsers dan?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Afbeelding
lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Re: eindelijk praktijk

Bericht door lieken »

Sofie schreef: Nu al een tijdje geleden dat ik (enkel en alleen dankzij deze site) m'n theorie haalde, en morgen heb ik m'n eerste les praktijk. 'k heb er al zin in
Veel plezier...ik hoop met je mee dat je een leuke instructeur hebt...en dat andere weggebruikers niet te lastig gaan doen...
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

ik heb 'm al gezien toen ik me inschreef, leek me zo'n typische "gezellige "hollander" en nog een vrij jonge gast, dus dat zie ik wel zitten ben hier nog wat de theorie aan't nalezen zie, al weet ik het meeste nog hoor
lieken
Berichten: 57
Lid geworden op: 28 okt 2005, 00:00

Bericht door lieken »

Sofie schreef: ik heb 'm al gezien toen ik me inschreef, leek me zo'n typische "gezellige "hollander" en nog een vrij jonge gast, dus dat zie ik wel zitten ben hier nog wat de theorie aan't nalezen zie, al weet ik het meeste nog hoor
Dan kan dat alleen maar goed gaan morgen...
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Voor zover ik weet, gebeurt het gelukkig maar eens af en toe dat ik in mijn slaap snurk alsof ik een boom aan het doorzagen ben.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Sofie schreef: nog een vrij jonge gast, dus dat zie ik wel zitten
OK, 'k heb het al begrepen: zo'n ouwe zaag als ik hoef je niet. Ik ben nochtans volgens mijn vrouw (33) maar een 18-jarige met 35 jaar ervaring ...
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Jozef schreef:
Sofie schreef: nog een vrij jonge gast, dus dat zie ik wel zitten
OK, 'k heb het al begrepen: zo'n ouwe zaag als ik hoef je niet. Ik ben nochtans volgens mijn vrouw (33) maar een 18-jarige met 35 jaar ervaring ...
In wat toch niet in het zagen hoop ik
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie