Weldra vertraagd theoretisch examen

Vraag hier tips en hulp van anderen.
xxxbennyxxx

Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door xxxbennyxxx »

Binnenkort 9 juli heb ik mijn eerste vertraagd theorie examen.
Via mijn boek "Op naar Rijbewijs B" heb ik praktisch alle oefeningen juist.
Via deze site heb ik ook alle oefeningen gemaakt en had ik er ongeveer 100 van de 950 fout.
Moet ik me nu zorgen maken en maken dat ik nog verder oefen, of is dit ruim voldoende voor het examen?
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door Jozef »

Zorgen hoef je je niet te maken. Maar ik zou toch nog wat oefenen, want 100 op 950 fout is toch een beetje kantje boordje voor het examen.

Succes ermee, je komt er wel! :wink:
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door GRO »

Ik heb 12jaar geleden dat boek geschreven voor uitgeverij VAN IN / WEES WEGWIJS. Bestemd voor BUSO. Ik heb 5 jaar geleden met die uitgeverij afgesproken dat het handoek zou stoppen en het sindsdien ook niet meer up-to-date gehouden. Ik weet wel dat die uitgeverij toch nog dat boek verkoopt. Ik weet niet of zij het up-to-date houden. Ik geef je de raad op www gratisrijbewijsonline.be de theorie B na te gaan. Per les staat een filmpje, wat tekst en oefenvragen per les. Die site is wel up-to-date en veel BUSO / BSO scholen gebruiken die.
Gast

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door Gast »

GRO schreef: 15 jun 2018, 23:28 Ik heb 12jaar geleden dat boek geschreven voor uitgeverij VAN IN / WEES WEGWIJS. Bestemd voor BUSO. Ik heb 5 jaar geleden met die uitgeverij afgesproken dat het handoek zou stoppen en het sindsdien ook niet meer up-to-date gehouden. Ik weet wel dat die uitgeverij toch nog dat boek verkoopt. Ik weet niet of zij het up-to-date houden. Ik geef je de raad op www gratisrijbewijsonline.be de theorie B na te gaan. Per les staat een filmpje, wat tekst en oefenvragen per les. Die site is wel up-to-date en veel BUSO / BSO scholen gebruiken die.

Bedankt voor de feedback beiden!
Ik lees en maak regelmatig oefeningen op deze site.
Bij de random oefenexamens op deze site heb ik telkens een gemiddelde van 45/50. (op andere website's ook ongeveer het zelfde resultaat)
Maar ik vind het moeilijk om te oordelen dat ik nu echt klaar ben voor het examen of niet.

Ik moet wel eerlijk bekennen dat het boek dat je geschreven hebt iet gemakkelijker is omdat het in kortere zinnen is geschreven.
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door Inazuma »

Dat moet lukken :!:

Denk er aan dat de vragen hier al wat sneller zijn dan op het echte examen :wink:


succes
xxxbennyxxx
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 jun 2018, 20:20

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door xxxbennyxxx »

Inazuma schreef: 18 jun 2018, 23:14 Dat moet lukken :!:

Denk er aan dat de vragen hier al wat sneller zijn dan op het echte examen :wink:


succes
Hoe bedoel je dit juist?
20 jaar geleden heb ik mijn theoretisch examen al eens gedaan. Ik was toen geslaagd met 37/40. Door omstandigheden nooit mijn praktijk gedaan. Ik meen me te herrineren dat je bij een vetraagd theoretisch examen toen 60 seconden de tijd per vraag kreeg. Maar ik weet niet of dit nu ook nog het geval is...
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door Inazuma »

Bij theorie proefexamen op gratisrijbewijsonline komen de vragen wat sneller dan op het gewone echte examen

kan je op de site volgen, dan zal dat op het "echte" examen ook lukken, en heb je op een vertraagd examen ruim tijd ;-)
xxxbennyxxx
Berichten: 13
Lid geworden op: 18 jun 2018, 20:20

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door xxxbennyxxx »

Vandaag was het mijn vertraagd theoretisch rijexamen ik ben als enige (15 deelnemers) geslaagd met 49/50.

Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik het examen veel moeilijker verwacht had (zeker in vergelijking met de oefen examens op deze site).
Ook merkwaardig dat de andere deelnemers niet slaagden en gemiddeld meer dan de helft fout hadden....
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door Inazuma »

Mooi :!:

Succes met de praktijk :)
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door Jozef »

Proficat met je resultaat!

Velen gaan met te weinig voorbereiding naar het examen.
ilias

Re: Weldra vertraagd theoretisch examen

Bericht door ilias »

hoe veel tijd heb jij gekregen voor jou vertraagd THEORIE
Plaats reactie