!!!! TIPS EXAMENCENTRUM KONTICH !!!!

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Stefan Peeters
Administrator
Berichten: 4318
Lid geworden op: 16 aug 2007, 11:37
Locatie: Wechelderzande

Bericht door Stefan Peeters »

alain_protput schreef:Wat is er verkeerd met mijn woordgebruik? :?:
Een examinator heeft ook recht op respect, zelfs al vind jij van niet.
FORUMREGELS GRATIS RIJBEWIJS ONLINE FORUM VZW
GEDRAGSCODE:
Door een bericht te plaatsen op dit forum verklaar je je akkoord met de gedragscode:
Berichten die racistische, vulgaire, haatdragende of beledigende teksten bevatten, zullen worden verwijderd.
Persoonlijke aanvallen worden niet geduld.
Als ik zou willen dat je het begreep, legde ik het wel beter uit 8) (J. Cruijff)
alain_protput

Bericht door alain_protput »

@random, hij stuurde me direct naar recht, zo naar die drukke straat. Daarna moet ik naar recht, dan naar link, zo naar het centrum. Dan moest ik daar meteen parkeren (vlak voor je echt in de winkelstraat komt), na die winkelstraat moest ik door een drukke straat waar aan 1 kant allemaal auto's geparkeerd stonden. Echt krap daar, net genoeg plaats voor twee kleine auto's. Toen heeft ie me de baan opgestuurd naar, ik denk edegem, om daarna, grotendeels via een recht weg, terug naar het examencentrum te rijden. Onderweg moest ik nog even in een zijstraatje keren, wat ook niet naar mijnheer zijn zin was. :)

Kijk vooral héél erg overdreven in je spiegel, echt in ALLE spiegels.
alain_protput

Bericht door alain_protput »

xantingo schreef:Een examinator heeft ook recht op respect, zelfs al vind jij van niet.
FORUMREGELS GRATIS RIJBEWIJS ONLINE FORUM VZW
GEDRAGSCODE:
Door een bericht te plaatsen op dit forum verklaar je je akkoord met de gedragscode:
Berichten die racistische, vulgaire, haatdragende of beledigende teksten bevatten, zullen worden verwijderd.
Persoonlijke aanvallen worden niet geduld.
Van mij krijgt ie alle respect. :) Zou helemaal niet kunnen wat hij kan. Mijn statement was dan ook puur gebaseerd op hoe hij zich gedroeg tegen mij, heb helemaal niet veralgemeend.
Gast

Bericht door Gast »

Heb vandaag mijn praktijk gedaan in Kontich, ben gebuisd..Reden: Teveel gekeken in de spiegels en over mijn shouder, omdat ik zo het verkeer wel eens een file zou kunnen veroorzaken.. voor de rest waren er geen opmerkingen..
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Bericht door Inazuma »

Anonymous schreef:Heb vandaag mijn praktijk gedaan in Kontich, ben gebuisd..Reden: Teveel gekeken in de spiegels en over mijn shouder, omdat ik zo het verkeer wel eens een file zou kunnen veroorzaken.. voor de rest waren er geen opmerkingen..
Heb je daardoor te weinig aandacht besteed aan het verkeer voor je ofzo, of niet vlot genoeg gereden :?:
Master Bates

Bericht door Master Bates »

Heb vandaag mijn praktijk gedaan in Kontich, ben gebuisd..Reden: Teveel gekeken in de spiegels en over mijn shouder, omdat ik zo het verkeer wel eens een file zou kunnen veroorzaken.. voor de rest waren er geen opmerkingen..
Hoe zag jouw examinator er uit? Mijn examinator was een man van rond de 40, ongeveer 1m70 groot, kort bruin haar en droeg een bril.
Gast

Bericht door Gast »

niet vlot genoeg..
unknown

Bericht door unknown »

(...)
(excuseer voor mijn dialect taalgebruik, maar ik heb ni zon zin om AN te gebruiken vandaag ^^)
bij deze wil ik ook meedelen dat ik geslaagd ben ^^ x
met 1 onvoldoende = te weinig in de linker spiegel gezien (met links voorsorteren) en 1 voorbehoud = teveel koppeling gebruikt.
FORUMREGELS GRATIS RIJBEWIJS ONLINE FORUM VZW
ALGEMEEN:
GEDRAGSCODE:
Probeer het forum leesbaar te houden:
Verzorg je taal: schrijf verstaanbaar Nederlands, en gebruik punten en komma’s.
[mod: excuseer voor het wissen van de rest van je bericht, maar ik had niet zo'n zin om te vertalen vandaag]
johan_vm

oefenroutes praktisch rijexamen Kontich

Bericht door johan_vm »

Voor de geïnteresseerden:

Ik heb een aantal oefenroutes voor het praktisch rijexamen in Kontich op mijn site geplaatst...
BIEST

TEORETISCH EXAMEN

Bericht door BIEST »

IK GA MORGEN MIJN EXAMEN AFLEGGEN MAAR IK WEET NIET OF HET MOEILIJK IS. KAN ER IEMAND MIJ HELPEN.
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Re: TEORETISCH EXAMEN

Bericht door Elke V »

BIEST schreef:IK GA MORGEN MIJN EXAMEN AFLEGGEN MAAR IK WEET NIET OF HET MOEILIJK IS. KAN ER IEMAND MIJ HELPEN.
het is verschrikkelijk moeilijk, tenzij je met de auto kan rijden

...

:roll:

en capslock = roepen, dus don't ...
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Inazuma
Berichten: 11334
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: TEORETISCH EXAMEN

Bericht door Inazuma »

BIEST schreef:IK GA MORGEN MIJN EXAMEN AFLEGGEN MAAR IK WEET NIET OF HET MOEILIJK IS. KAN ER IEMAND MIJ HELPEN.
Niet beginnen panikeren :!:
Ga morgen gewoon dat evaluatie-ritje doen, en rij zoals je doorgaans doet.

Nadien zal je weten hoever je staat.
Succes :!:
elhoussaine
Berichten: 156
Lid geworden op: 19 mar 2009, 17:04

Re: oefenroutes praktisch rijexamen Kontich

Bericht door elhoussaine »

johan_vm schreef:Voor de geïnteresseerden:

Ik heb een aantal oefenroutes voor het praktisch rijexamen in Kontich op mijn site geplaatst...
Kan je mij ook een paar routes geven van geel als je dat kan opzoeken voor me bedankt he .. :wink:
Wouter
Berichten: 2119
Lid geworden op: 01 okt 2007, 16:45
Locatie: Olen

Re: oefenroutes praktisch rijexamen Kontich

Bericht door Wouter »

elhoussaine schreef:
johan_vm schreef:Voor de geïnteresseerden:

Ik heb een aantal oefenroutes voor het praktisch rijexamen in Kontich op mijn site geplaatst...
Kan je mij ook een paar routes geven van geel als je dat kan opzoeken voor me bedankt he .. :wink:
Jij en je routes! Ga gewoon rondrijden in Geel. Eender waar, hoe meer banen je gezien hebt, hoe beter. Een tip is ook: als je een kruispunt al eens gepasseerd bent, rijd er dan nog eens langs maar kom via een andere invalsweg, en rijd dan eens naar de andere kant weg...
voor de 100.000ste keer: als je de kruispunten wil weten waarvan je op je examen zeker een paar moet doen, kijk dan hier:
http://www.autoveiligheid.be/html/rb_praktisch.asp
Elke V
Berichten: 258
Lid geworden op: 28 jul 2008, 11:40

Re: oefenroutes praktisch rijexamen Kontich

Bericht door Elke V »

[mod: verwijderd]
for it is not truth that makes us see, but miss and mischief that makes us blind. to reckon clarity, be clear, be clean of lie. - Henry VII
Plaats reactie