Mag dat wel?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Lieverdje

Mag dat wel?

Bericht door Lieverdje »

Hey,

Ik heb onlangs mijn rijexamen afgelegd! Op mijn praktisch ben ik er zonder moeite door, maar op de baan was het blijkbaar niet goed.

Maar een andere vraag nu.
Mag dat wel, dat de rijinstructeur en de examinator babbelen met elkaar?? Ik dacht dat er niets mocht gezegd worden, en die waren hele tijd aan babbelen over de Gentse Feesten, over reisjes, enz...

Op zich heb ik er niets op tegen, maar als ik mij aan de regels moet houden, dan moeten zij dat ook doen hé!
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: Mag dat wel, dat de rijinstructeur en de examinator babbelen met elkaar
Dat is niet verboden.
Dat is ook een goed teken. De examinator voelt zich blijkbaar vrij gerust bij hou in de auto.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Dat denkek niet, want hij heeft mij gebuisd!
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Voor mij getuigd dit van onvoldoende professionaliteit van de beide mannen.
@ BBB,

Ik doe het soms bewust om het ijs in de auto te breken
sommige kandidaten hebben dit nodig, maar je moet weten wanneer en bij wie je zo iets doet. (of best niet doet)

Dus als ik het doe, doe ik net omdat ik wel professioneel probeer te zijn
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
bibi585
Berichten: 954
Lid geworden op: 25 mei 2006, 00:00

Bericht door bibi585 »

Ja, bij mij zou dat ook geruststelend werken denk ik.
Als ze zitten babbelen ondereen is het een teken dat ik, naar omstandigheden, goe bezig ben want ze hebben blijkbaar geen schrik.
Zal natuurlijk wel niet bij iedereen zo zijn maar in mijn geval.
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Ik vind het asociaal van de examinator. Je weet nooit ofdat het de examenkandidaad afleidt van het rijden. Het zou mij flink ambeteren, als ik examen doe dan wil ik een eerlijk oordeel krijgen zodat ik in ieder geval niet onterecht gebuisd wordt en dat kan toch alleen maar als de examinator goed oplet.
Voor mij getuigd dit van onvoldoende professionaliteit van de beide mannen.
Plaats reactie