HELP HELP HELP

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Beste Goele,

Je zal desgevallend tussen 1 en 6 september voor een nieuw voorlopig rijbewijs moeten zorgen.

Elders op dit forum vind je de voorwaarden om het te verkrijgen.

Ik kan evenwel niet begrijpen waarom je die auto niet kunt terugkrijgen van zodra hij hersteld is, en waarom het lang zou moeten duren om hem te herstellen.
goelekel

HELP HELP HELP

Bericht door goelekel »

Dag allemaal,
En ik maar stoefen dat ik donderdag eindelijk rijexamen heb, vergeet het maar, de auto van cara is nog maar eens in panne gevallen, de vdab is hem komen ophalen niet direct te maken, die gasten doen trouwens een fantastisch werk hoor. Maar nu mijn probleem. De auto van cara zal opnieuw moeten worden aangevraagd aan de rijschool (ik rijd met voorlopig rijbewijs model 2) kan heel lang duren en mijn voorlopig rijbewijs is maar geldig tot 6 september. Ja en nu????? Stel dat ze geen auto meer kunnen huren voor het aflopen van mijn voorlopig rijbewijs hoe loopt dat dan? De nieuwe regeling zegt dat een nieuw voorlopig rijbewijs tot 18 maanden gaat ( als ik het mij goed herinner tenminste) Weet er iemand van jullie hoe het dan werkt. Blijft het mijne gelden, kan het zo wie zo verlengt worden????????
Bedankt voor alle hulp!
Goele
goelekel

Bericht door goelekel »

Dag Jozef,
Ja nu was de aangepaste wagen door cara besteld in april het is nu einde juli. Er wordt gezegd dat de auto veel wordt uitgeleend en er in het Antwerpse maar weinig zijn. In elk geval wacht ik op de nodige instructies maar ik hoop nog tijdig een definitief rijbewijs te behalen.Afwachten dus of we iets horen van de auto he
bedankt voor de reactie
Plaats reactie