duur van praktijk examen categorie A3

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
ikke123
Berichten: 10
Lid geworden op: 17 okt 2006, 00:00

duur van praktijk examen categorie A3

Bericht door ikke123 »

Hallo , kwil vrage oe lang et duurt bij de praktijkexamen van categorie A3 want kheb de afspraak om 09.00 smorgens gemaakt en kwas vergete dat ik op dezelfde dag om 11.00 naar de tandarts moet.
os2lover
Berichten: 50
Lid geworden op: 16 mei 2005, 00:00
Locatie: Zulte

Bericht door os2lover »

Als ik van jou was verplaatste ik die afspraak van de tandarts. Als je anders iets of wat vertraging gaat hebben met je praktijkexamen, ga je zodanig gestresseerd geraken, dat je domme fouten maakt op je praktijkexamen.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Examen en tandarts op dezelfde voormiddag ... jij bent wel een moedige!

Als ze op tijd beginnen, schat ik dat je tegen 9:30 u. het examencentrum wel zult kunnen verlaten.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

os2lover schreef: Als ik van jou was verplaatste ik die afspraak van de tandarts. Als je anders iets of wat vertraging gaat hebben met je praktijkexamen, ga je zodanig gestresseerd geraken, dat je domme fouten maakt op je praktijkexamen.
Wel, dan kan hij ineens bij de tandarts de tanden laten herstellen die hij tijdens het examen gebroken heeft.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Jozef schreef:
os2lover schreef: Als ik van jou was verplaatste ik die afspraak van de tandarts. Als je anders iets of wat vertraging gaat hebben met je praktijkexamen, ga je zodanig gestresseerd geraken, dat je domme fouten maakt op je praktijkexamen.
Wel, dan kan hij ineens bij de tandarts de tanden laten herstellen die hij tijdens het examen gebroken heeft.
lol dan duurt da toch ni zo lang 30 min. kkan dan toch nog haasten na mijn tandarts. khoop da de praktijk makkelijk is
Plaats reactie