Rijschool

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
meg
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 jan 2006, 00:00

Rijschool

Bericht door meg »

Is het normale dat bij een rijschool dat je les volg 3 of 4 keer per week
als je 20 uur les neemt
vind jullie 3 of 4 keer per week niet te veel ?

dat betekent dat in 3 weken 20 uren zijn op.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Jij zegt tegen de rijschool hoe jij je rijlessen wilt gebruiken. Jij bent de klant.

Dus praat even met de verantwoordelijke van de rijschool en leg gewoon je probleem uit. Hij zal graag samen met jou een goede oplossing zoeken.

Als je met je huidige rijschool geen oplossing kunt vinden, dan kan je contact opnemen met een andere rijschool:

RIJSCHOLEN
meg
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 jan 2006, 00:00

Bericht door meg »

Ik heb al een voorschot betaald ,en ik heb tegen de mevrouw gezegd dat normale gezien ik wil maximun 2 keer per week oefenen maar ze zegt dat doet ze niet.

wat moet ik nu doen ?
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Als je mij via PB of via mail uw naam geeft en de naam van de rijschool wil zal ik morgen eens bellen als je wilt.
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

Toen ik die uren les volgde, had ik typisch 2 keer 2 uur per week, 2u na elkaar op dinsdag en 2u na elkaar op donderdag (ofzo). Meer dan dat zou me wel te veel lijken. Maar zoals Eugeen zegt, eigenlijk zou die rijschool toch wel wat meer mogen luisteren naar jouw wensen...
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

@ meg:

Als jij maximum 2 keren per week wil les krijgen, dan heeft de rijschooldirectie zich daaraan te houden. Punt andere lijn.

Anders zeg je maar met mijn complimenten dat je haar grillen zult melden aan de Federale Overheidsdienst Mobiliteit en Vervoer. Ze zal dan vlug van gedacht veranderen.

Maar hopelijk kan Eugeen dat mens op betere gedachten brengen, want als ik het moet doen, zullen de vonken uit de dakgoot vliegen.

Verwijs haar gerust naar dit forum.
meg
Berichten: 24
Lid geworden op: 10 jan 2006, 00:00

Bericht door meg »

Graag jullie mening AUB !

Vinden jullie deze planing voor een rijles goed ?

ik heb deze rijles dagen ontvangen van de rijschool
24/7
27/7
28/7
31/7
03/8
04/8
07/8
10/8
11/8
Ik wil jullie mening graag horen voor ik ga reclameren.
GRO
Administrator
Berichten: 12744
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Het gaat er niet om of wij dit goed vinden of niet, het gaat erom of u daarmee tevreden bent.

Als dit niet het geval is, heb je dan met de verantwoordelijke gepraat?
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Hallo Meg,

Het is zoals Eugeen reeds geschreven heeft, jij moet het al dan niet goed vinden niet wij.

Ikzelf zie aan je lijstje eigenlijk niets verkeerd, maar smaken verschillen.
Leerlingen komen mij soms vragen om de 18 uur in drie dagen te doen en andere doen het liever rustiger aan.

Dus maak voor je zelf uit wat je ervan vindt en praat er dan met je rijschool over want zoals reeds eerder geschreven zou de klant koning moeten zijn.

Wij zullen alvast meerdere keren in de week voor je duimen
Veel succes.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
Plaats reactie