Gebuisd?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Trancemokes

Gebuisd?

Bericht door Trancemokes »

oke stel dat ik 19juni gebuisd ben wat dan gedaan?

Het zou mijn eerste keer dat ik gebuisd zou zijn op praktijk, nu moet ik da weeral 7weken wachten voor een volgende afspraak ofzo, want ik zou er niet mee kunnen lachen. Dan moet ik eens bellen naar QUICKENBORN )

hehe

Grtz Trancemokes
GRO
Administrator
Berichten: 12760
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Mogelijke oplossingen:

1. Je zorgt ervoor dat je niet buist.

2. Als je er haast zeker van bent dat je zult buisen, maak je (of laatje via de rijschool) al meteen een tweede afspraak maken.
trancemokes

Bericht door trancemokes »

eugeen schreef: Mogelijke oplossingen:

1. Je zorgt ervoor dat je niet buist.

2. Als je er haast zeker van bent dat je zult buisen, maak je (of laatje via de rijschool) al meteen een tweede afspraak maken.
Nee, tuurlijk ga ik voor de 10/10, maar duurt het dan lang ?
GRO
Administrator
Berichten: 12760
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: maar duurt het dan lang ?
Wat juist???
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

Hij vraagt ofdat het nog lang duurt voordat hij het 2de examen kan gaan doen als hij na het buisen direct een examen zou boeken.
Vraag het aan de rijschool en je zal het weten.
Bertje
Berichten: 491
Lid geworden op: 03 apr 2006, 00:00
Locatie: Lier

Bericht door Bertje »

eugeen schreef: 2. Als je er haast zeker van bent dat je zult buisen, maak je (of laatje via de rijschool) al meteen een tweede afspraak maken.
Als je er haast zeker van bent dat je niet zal slagen, moet je meer oefenen voor je je examen aflegt. En zorg er ook voor dat de rit naar het examencentrum lang genoeg duurt, dan ben je al wat geacclimatiseerd aan het verkeer.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

BBB schreef: Hij vraagt ofdat het nog lang duurt voordat hij het 2de examen kan gaan doen als hij na het buisen direct een examen zou boeken.
Vraag het aan de rijschool en je zal het weten.
ik volg geen rijschool model3
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Anonymous schreef:
BBB schreef: Hij vraagt ofdat het nog lang duurt voordat hij het 2de examen kan gaan doen als hij na het buisen direct een examen zou boeken.
Vraag het aan de rijschool en je zal het weten.
ik volg geen rijschool model3
Hangt van het examencentrum af. Soms heb je enkele dagen nadien een plekje, soms een maand nadien, of soms 2 maanden nadien... Dat zal je dan pas weten....
Mp3

Bericht door Mp3 »

Anonymous schreef:
Rafael schreef:
Anonymous schreef: ik volg geen rijschool model3
Hangt van het examencentrum af. Soms heb je enkele dagen nadien een plekje, soms een maand nadien, of soms 2 maanden nadien... Dat zal je dan pas weten....

Dat vind ik dus niet fijn, ik ga in haasrode gaan, nu moest ik al een dikke maand wachten, maar sommige hadden mij vertelt dat je direct er na nog eens moest 4 à 5 dagen wachten, ze hielden er rekening mee
Mijn vriendin mocht voor haar tweede examen ook een week later al opnieuw komen... Maar als ik jou was zou ik me eerst focussen op je eerste rijexamen

Succes ermee!
Sofie
Berichten: 208
Lid geworden op: 10 sep 2005, 00:00

Bericht door Sofie »

svenn schreef:
Anonymous schreef: moest moest mocht zijn
wat was was voor was was was ?



svenn
is, uiteraard :p
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Rafael schreef:
Anonymous schreef:
BBB schreef: Hij vraagt ofdat het nog lang duurt voordat hij het 2de examen kan gaan doen als hij na het buisen direct een examen zou boeken.
Vraag het aan de rijschool en je zal het weten.
ik volg geen rijschool model3
Hangt van het examencentrum af. Soms heb je enkele dagen nadien een plekje, soms een maand nadien, of soms 2 maanden nadien... Dat zal je dan pas weten....

Dat vind ik dus niet fijn, ik ga in haasrode gaan, nu moest ik al een dikke maand wachten, maar sommige hadden mij vertelt dat je direct er na nog eens moest 4 à 5 dagen wachten, ze hielden er rekening mee
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Anonymous schreef:
Rafael schreef:
Anonymous schreef: ik volg geen rijschool model3
Hangt van het examencentrum af. Soms heb je enkele dagen nadien een plekje, soms een maand nadien, of soms 2 maanden nadien... Dat zal je dan pas weten....

Dat vind ik dus niet fijn, ik ga in haasrode gaan, nu moest ik al een dikke maand wachten, maar sommige hadden mij vertelt dat je direct er na nog eens moest 4 à 5 dagen wachten, ze hielden er rekening mee
moest moest mocht zijn
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 12:51 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Tine
Berichten: 19
Lid geworden op: 07 mei 2006, 00:00

Bericht door Tine »

svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 12:50 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Plaats reactie