hoeveel uren?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
elisa-4
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jun 2006, 00:00

hoeveel uren?

Bericht door elisa-4 »

Hallo,
ik heb al info opgezocht over de verschillende modellen om een rijbewijs te halen.
Ik heb een begeleider, maar nu vraag ik me af hoeveel uren rijschool toch aan te raden zijn, ik denk dan vooral aan manoeuvres? Dit hangt waarschijnlijk af van de persoon, maar ik zou toch willen weten hoeveel uren er aangeraden worden?
BBB
Berichten: 594
Lid geworden op: 12 feb 2006, 00:00

Bericht door BBB »

10 uur is dan zeker genoeg. Je kan in 1 of 2 keer de maneuvre goed leren, in theorie dan. Voor de rest is het een kwestie van veel oefenen.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Bericht door gast »

Dus dan best twee keer 5 uur manoeuvres doen, bedoel je dat?
groeten
tomaat
Berichten: 32
Lid geworden op: 12 apr 2006, 00:00

Bericht door tomaat »

Elisa, je hebt een begeleider, maar heb je al een model gekozen? Of bedoel je dat je nu nog een model moet kiezen?
Volgens mij leer je met vrije begeleiding, niet? Dan is het niet de bedoeling denk ik dat je rijlessen neemt. Maar daar kunnen de rij-instructeurs misschien beter een antwoord op geven.
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn

Laatst aangepast door svenn op Za Jul 08, 2006 12:53 pm, in totaal 1 keer bewerkt
Benny Stinkens
Administrator
Berichten: 6824
Lid geworden op: 27 apr 2005, 00:00
Locatie: Dilsen

Bericht door Benny Stinkens »

Quote: Dus dan best twee keer 5 uur manoeuvres doen, bedoel je dat?
groeten
Dat is veel te veel van het goede

ik zou voor de manoeuves hoogstens 4 uurtjes nemen en dan gaan oefenen als het oefenen goed gaat heb je dus 6 uren bespaart.
gaat het minder goed kun je nog altijd bijnemen.

Als je op de baan problemen krijgt zou ik net het zelfde doen eerst goed oefenen zodat je weet waar je problemen zitten en dan indien nodig een paar lesuren nemen.

svenn schreef
Quote: als je lessen via rijschool wilt nemen zijn die wsl per uur of per twee uur
In onze rijschool krijg je rijlessen per 2 uren niet voor 1 uur, is ook niet aan te raden om maar 1 uur te nemen eer ik op de plaats ben waar ik je iets wil laten zien kunnen we al terug naar huis.
Bezit paardenkrachten onder je motorkap, stop een tijger in je tank, maar wees geen ezel achter het stuur.
svenn
Berichten: 127
Lid geworden op: 31 dec 2005, 00:00

Bericht door svenn »

posting gewist door svenn
Plaats reactie