begeleiding

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

Bericht door Linda »

Wel dit begrijp ik even niet
Veiligheid gaat boven alles volgens de rijschool en hun monitoren

Nu is mijn vraag hoe veilig is het om iemand een rijbewijs te geven na 18 uur praktijk en waarvan blijkt dat die nog niet klaar is om alleen de baan op te gaan
Het is goed dat zij ervoor uit komt maar er zijn andere die dat niet doen en zijn die dan geen gevaar op de baan??
Moet men dan niet overwegen om het uitrijken van het rijbewijs niet wat uit te stellen voor die leerlingen of een voorlopig rijbewijs geven waarmee ook zij verplicht worden om nog verder te oefenen met een begeleider??

Hiermee wil ik niet zeggen dat de rijscholen en monitoren hier schuld aan hebben maar het is iets dat niet kan volgens mij
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Quote: een rijbewijs te geven na 18 uur praktijk
Wie krijgt er een rijbewijs na 18 uur praktijk???
Een voorlopig rijbewijs bedoel je toch.
Linda
Berichten: 86
Lid geworden op: 04 jul 2005, 00:00

Bericht door Linda »

eugeen schreef:
Quote: een rijbewijs te geven na 18 uur praktijk
Wie krijgt er een rijbewijs na 18 uur praktijk???
Een voorlopig rijbewijs bedoel je toch.
Idd ik bedoel daarmee een "voorlopig rijbewijs"
lollypop

begeleiding

Bericht door lollypop »

hallo hier met tante linda,heb mijn 18u rijschool achter de rug maar zoek nog vrijwilligers om mij verder te begeleiden ,met rijden en oefeningen heb eigen wagen,ernstige kandidaten aub.want alleen durf ik niet goed rijden ,graag emailtje naar linda.busschots2@skynet.be dank bij voorbaat
GRO
Administrator
Berichten: 12759
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Aan hoeveel begeleiders had je zo gedacht.
(Max 2)
En ga een een soort preselectie houden?

Misschien even vermelden in welke gemeente je ergens woont.
gast
Berichten: 1070
Lid geworden op: 21 dec 2006, 00:00

Re: begeleiding

Bericht door gast »

[quote="lollypop"]hallo hier met tante linda,heb mijn 18u rijschool achter de rug maar zoek nog vrijwilliger om mij verder te begeleiden ,2 maal in de week met rijden en oefeningen heb eigen wagen,ernstige kandidaten aub.want alleen durf ik niet goed rijden ,ik wwoon te mortsel graag emailtje naar linda.busschots2@skynet.be dank bij voorbaat
Plaats reactie