Examen: Mogen instructeur en examanator zitten babbelen?

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
Rafael
Administrator
Berichten: 2640
Lid geworden op: 12 jan 2006, 00:00

Bericht door Rafael »

Benny Stinkens schreef: Maak je daarover maar geen zorgen ze zien veel meer dan je denkt
via je achteruitkijkspiegel ziet hij precies waar je wel of niet naar kijkt.

wat je wel zeker moet doen is voor het inhalen even over je schouder kijken zodat je zeker de dode hoek uitschakelt.

Ik wens je veel succes.
Bedankt voor je tip

Rafael.
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Benny schreef: wat je wel zeker moet doen is voor het inhalen even over je schouder kijken zodat je zeker de dode hoek uitschakelt.
Ik ben er zeker van dat het dat is wat Benny bedoelt, maar over de schouder kijken omwille van de dode hoek, zou ik eigenlijk in alle gevallen aanraden waarbij je in aanrijding zou kunnen komen met achteropkomende weggebuikers, zoals bij het veranderen van rijstrook en het links of rechts afslaan (trottoir, fietspad).

We weten ook dat een fietspad niet zelden in de verboden rijrichting gebruikt wordt door fietsers en bromfietsers.
sledge
Berichten: 44
Lid geworden op: 15 apr 2006, 00:00

Bericht door sledge »

ik zou het persoonlijk liever hebben dat die twee gezellig een babbeltje slaan, ik zou minder zenuwachtig zijn dan wanneer je de doodse stilte van een lijkwagen imiteert

het zou in ieder geval mijn zinnen wat verzetten

in mijn tijd, zowat 20 jaar geleden, mocht de radio ook niet op, zelfs niet stil, mag dat ondertussen al ??
Plaats reactie