Morgen praktijkexamen

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
zenzikeh
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jan 2021, 19:54

Morgen praktijkexamen

Bericht door zenzikeh »

Haloo iedereeen ,

morgen praktijk examen ik ben aan twijfelen om deze wel af te leggen in deze sneeuw? iemand ervaring hiermee?
of heeft het juist voordelen zoals minder verkeer op de weg of aangepast rijgedrag ?

om 9:10 praktijk examen

hellpppp zou ik deze gewoon afleggen of uitstellen??
Inazuma
Berichten: 11332
Lid geworden op: 04 mei 2006, 00:00

Re: Morgen praktijkexamen

Bericht door Inazuma »

Examencentrum zal in jouw plaats beslissen - wat is het geworden ?
zenzikeh
Berichten: 12
Lid geworden op: 10 jan 2021, 19:54

Re: Morgen praktijkexamen

Bericht door zenzikeh »

het is door gegaan !

alles ging goed de maneuvres het rijden zelf en kijktechniek alles was goed , tot dat we op de terugweg waren kwam er een auto van rechts van een zijstraat en er stonden geen verkeersborden.. ik begon te twijfelen en ondertusse was ik traag verder aan rijden ik zag die auto aankomen maar toch beginne twijfele en voor ik het wist was ik er voorbij dat was men enige fout!

nu 16maart opnieuw ook om 9:10 examen percies et zelfde

nu gaat het lukken!!!!
de rijprof
Medewerker
Berichten: 8352
Lid geworden op: 01 jul 2008, 00:24
Contacteer:

Re: Morgen praktijkexamen

Bericht door de rijprof »

tot dat we op de terugweg waren kwam er een auto van rechts van een zijstraat en er stonden geen verkeersborden.. ik begon te twijfelen en ondertussen was ik traag verder aan rijden ik zag die auto aankomen maar toch beginne twijfelen en voor ik het wist was ik er voorbij dat was men enige fout!
Waarom twijfelen? Hiermee laat je zien dat je de voorrang aan rechts niet goed kent. Wat moet een examinator denken? Het is een hoofdregel!!! Net zoals je door het rode verkeerslicht zou rijden... tja, 'k snap wel dat je niet geslaagd bent.

Veel succes met jouw volgende poging, niet twijfelen, dóen, voorrang verlenen waar het móet.
En liefst ook na jouw examen, want dan begint het écht. Rij maar eens wat meer in Brussel of Antwerpen en je zal snel weten wat voorrang aan rechts betekent.
Ook in het buitenland wordt voorrang van rechts strikt toegepast. Dus wees altijd alert en verleen voorrang.
http://www.derijprof.be - Zoekend kijken, doet je veiliger en vlotter rijden
Plaats reactie