2de keer praktijkexamen niet geslaagd......ben zoooooo boos!

Alles i.v.m. praktijkopleiding en examen.
lys
Berichten: 5
Lid geworden op: 02 jun 2005, 00:00

2de keer praktijkexamen niet geslaagd......ben zoooooo boos!

Bericht door lys »

ben vandag dus voor de tweede keer na het praktijkexamen gegaan, deze keer alleen de openbaare weg. ik trok een heel gemakkelijke route en was heel blij. het rijden ging heel goed, heb echt mijn best gedaan. ik, en ook mijn rijleraar, waren zeker dat ik geslaagd zou zijn als wij het examencentrum op reden. maar toen bleek aan de hand van pieteluttige dinges dat ik het niet had gehaald. de examinator zei zelfs dat ik geen gevaarlijke dinges gedaan had en dat ik goed gereden heb, maar net iets te weinig naar haar zin. ik ben superboos!! zij heeft heel mijn zelfstvertrouwen weer na de klote geholpen. zou het niet beter zijn dat er twee mensen met dezelfde rechten zouden mee rijden?? een iemand kan zomaar beslissen..........heeft de ruzie die de examinator met mijn rijleraar op voorhand had over een erder examen mij doen zakken?? ik snap de wereld niet meer. volgende week diensdag terug....en hoopen dat ik dat mens niet meer over de voeten loop.
GRO
Administrator
Berichten: 12761
Lid geworden op: 26 mar 2005, 00:00

Bericht door GRO »

Hallo Lys,

Ik kan begrijpen dat jij je boos voelt. Zeker als jij samen met je leraar verwacht dat het deze keer ok was en je verneemt dan plots dat je onvoldoende hebt.

Al goed dat je dit forum een beetje als uitlaatklep kunt gebruiken om jouw boosheid uit te roepen.

Ik duim alvast voor jou volgende dinsdag. En ik hoop dat je dinsdag een mailtje gaat sturen: ik ben heel blijijijij.

Succes hé
Jozef
Medewerker
Berichten: 3992
Lid geworden op: 28 mar 2005, 12:02
Locatie: Schönau am Königssee (D)

Bericht door Jozef »

Beste Lys,

Ook ik kan jouw ontgoocheling begrijpen. Je boos maken lost echter niets op. Niet de examinator, maar jij riskeert dan een maagzweer te krijgen.

Vermits je lesgever vindt dat je het goed gedaan hebt, hoef je zeker niet aan jezelf te twijfelen. Integendeel, het is belangrijk dat je ook tijdens je volgende deelname aan het examen van voldoende zelfzekerheid getuigt.

Het verwondert me dat je lesgever ruzie gehad heeft met de examinator over een vorig examen. Tijdens mijn theorie-opleiding tot lesgever heb ik geleerd conflicten met de examinatoren te vermijden. Maar tot bewijs van het tegendeel, mogen we er niet van uitgaan dat de dame die jouw examinator was, jou daarom niet geslaagd zou verklaard hebben.

Bekijk het zoals Will Tura ooit zong: "Dat zijn van die dingen die af en toe wel eens gebeuren". Volgende keer (nog iets) beter!
Plaats reactie